Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان اطمینان دارد که این تیم در فصل پیش رو بهتر از فصل گذشته بازی کرده و نتیجه خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

قائم اسلامی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیتش در تیم مس رفسنجان، گفت: در فصل گذشته شرایط آنطور که خودم می‌خواستم پیش نرفت، ولی می‌خواهم در فصل آینده بهترین عملکرد را داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال قبل محمد ربیعی پای من ایستاد و حالا باید لطف این مربی را جبران کنم. من برای فصل بعد خیلی انگیزه دارم و می‌خواهم جزو بازیکنان تأثیرگذار مس باشم. از حالا خیلی انگیزه دارم که بهترین عملکرد را در فصل آینده داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد عملکرد مس در فصل نقل‌وانتقالات و اینکه می‌گویند مس جزو تیم‌های پرهزینه لیگ امسال است، تصریح کرد: این مسائل همیشه در مورد مس گفته می‌شود، ولی در تیم ما خبری از ریخت و پاش نیست. خیلی از تیم‌ها بیشتر از مس هزینه می‌کنند و صحبتی در مورد آنها نمی‌شود. باشگاه مس طبق نظر کادر فنی چند بازیکن جدید گرفته است و اکثر نفرات فصل گذشته هم حفظ شده‌اند. ما تیم خوبی داریم، ولی اینطور نیست که بی‌حساب و کتاب هزینه کرده باشیم.

آذرباد در مس رفسنجان ماندنی شد/ رونمایی از خرید جدید نارنجی‌پوشان + عکس

 

اسلامی‌خواه در پاسخ به این پرسش که برای فصل بعد چه جایگاهی را برای مس متصور است، تصریح کرد: سال قبل جایگاه ششمی را به دست آوردیم در حالی که اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم رتبه بهتری کسب کنیم. با این حال مطمئنم که فصل بعد نتایج بهتری نسبت به فصل قبل خواهیم گرفت. تیم ما شاکله اصلی‌اش را حفظ کرده است و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند. این موضوع قطعاً به سود تیم ما خواهد بود، چون ثبات تیمی در بحث بازیکن و مربی یکی از دلایل موفقیت است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان مس رفسنجان فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) ۳ هزار و ۹۲۱ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار ۰.۱۷ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن ۰.۵۷ درصد رشد کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۶۶ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

در این روز به ترتیب نمادهای «بوعلی»، «فملی»، «نوری» و «شبندر» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل رشد بازار سرمایه شدند.

در مقابل نمادهای «فولاد» و «غدیر» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۰.۱۶ درصد تقویت شد و در کانال ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحدی ایستاد.

۵۲ درصد نمادهای بازار در دامنه مثبت و ۴۸ درصد نمادهای بازار در دامنه منفی معامله شدند.

خالص ورود نقدینگی حقیقی به بازار نیز ۴۴ میلیارد تومان بوده است. ارزش کل معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی نیز ۵,۳۲۹ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6085476 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • بورس تغییر جهت داد
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!