Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-لیگ فوتبال آمریکای شمالی - ام ال اس 2022 - با چند بازی از هفته‌های 16 تا 18 پیگیری شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، نتایج مسابقات به این شرح است:
سینسیناتی 4 - 4 نیویورک سیتی
نیویورک ردبولز 2 - 1 آتلانتا یونایتد
سیاتل سندرز 1 - 2 اف سی مونترال
- در تیم مونترال ویکتور وانیاما هافبک ملی پوش کنیایی به طور کامل بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ در تیم سیاتل فردی مونتری هافبک سابق تیم ملی کلمبیا تا دقیقه 66 بازی کرد.
اف سی تورنتو 1 - 2 کلمبوس کرو
شیکاگو فایر 1 - 0 فیلادلفیا یونیون
- در تیم شیکاگو فایر شردان شکیری هافبک سابق تیم ملی سوئیس به طور کامل بازی کرد.
لس آنجلس گلکسی 2 - 3 مینه سوتا یونایتد
- در تیم گلکسی ویکتور واسکس هافبک اسپانیایی تا دقیقه 46 و خاویر ارناندس چیچاریتو مهاجم ملی پوش مکزیکی تا دقیقه 69 بازی کردند.
پورتلند تیمبرز 2 - 1 هیوستون دینامو
شارلوت 0 - 1 آستین
ونکوور وایت کپز 1 - 0 اف سی لس آنجلس
- در تیم لس آنجلس، کارلوس ولا مهاجم مطرح مکزیکی غایب بود.
---
- در جدول لیگ ام ال اس در کنفرانس شرق، تیم‌های مونترال، نیویورک ردبولز و فیلادلفیا یونیون با 29 و نیویورک سیتی با 28 امتیاز اول تا چهارم شدند.
در کنفرانس غرب، تیم‌های اف سی لس آنجلس با 36، آستین با 31، رئال سالت لیک با 29 و سیاتل ساندرز 26 امتیاز اول تا چهارم هستند. تیم کلرادو رپیدز با 19 امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت.
- در جدول گلزنان لیگ ام ال اس، خسوس فریرا مهاجم آمریکایی تیم اف سی دالاس با 10 گل در صدر قرار دارد و سباستین دریوسی مهاجم آرژانتینی تیم آستین و ژرمی ابوسیسه مهاجم کامرونی تیم سن هوزه ارث کوئیک با 9 گل به طور مشترک در رده دوم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شکست لس آنجلس ام ال اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

کد خبر 6084542

دیگر خبرها

  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!