Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرد که در راستای مقابله با نژادپرستی آنلاین و حملاتی با این ماهیت علیه فوتبالیست‌ها، با همکاری شرکت‌های فعال در حوزه رسانه‌های اجتماعی نسبت به حذف محتوای مخرب از پلتفرم‌های مجازی اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، نهاد حاکم بر فوتبال اروپا با اعلام این خبر اضافه کرده که با راه‌اندازی این برنامه که از ۶ تا ۳۱ جولای(۱۵ تیر تا ۹ مردادماه) در جریان رقابت‌های جام‌ ملت‌های زنان اروپا آغاز به کار خواهد کرد، در راستای «نظارت فعال، گزارش و علاج» موارد توهین آنلاین اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مارکوس رشفورد»، «جیدون سانچو» و «بوکایو ساکا» به‌دنبال از دست دادن پنالتی در فینال جام ملت‌های اروپا در دیدار انگلیس برابر ایتالیا، هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفتند.

براساس گزارش منتشر شده در ماه گذشته توسط فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا)، بیش از نیمی از بازیکنان حاضر در جام ملت‌های اروپا و آفریقا در سال گذشته، هدف حملات نژادپرستانه آنلاین قرار گرفته بودند.

در بخشی از بیانیه یوفا در این خصوص آمده است: به منظور حصول اطمینان از حذف محتوای مخرب، یوفا به طور مستقیم با پلتفرم‌های بزرگ فضای مجازی از جمله توئیتر، اینستاگرام، فیسبوک و تیک‌تاک همکاری خواهد کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: انگلیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا امشب _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز رئال مادرید و بارسلونا

لالیگا اسپانیا (رئال مادرید - بارسلونا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 746692

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس