Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه‌نیوز، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق زلزله‌زده هرمزگان بازدید کرد.

سردارسرتیپ پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان نیز به منظور هم‌افزایی توان نیروها برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در این بازدید حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه نیز از ساعات اولیه زلزله ضمن حضور در منطقه، امکانات این نیرو را برای خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌دیده بخش مهران بسیج کرده است.

هم‌اکنون بیش از 80 تن از نیروهای نیروی دریایی سپاه نیز در مناطق زلزله‌زده در حال خدمت به مردم هستند. به گفته سردار عظمایی همچنین بخشی از تجهیزات سنگین نیروی دریایی سپاه نیز به منطقه منتقل شده است تا در روند آواربرداری مشارکت کنند.

کد خبر 5529859

منبع: مهر

کلیدواژه: هرمزگان اباذر سالاری نیروی دریایی سپاه مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران علی بهادری جهرمی ایران وزارت امور خارجه دولت سیزدهم هیئت دولت محمد مخبر حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی سوریه ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیردریادار شهرام ایرانی در بازدید از امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های بندر امیرآباد از ناوگروه مستقر در اسکله نیز بازدید و فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران نیروی دریایی ارتش تبریک گفت و از ایشان خواست با اقتدار و صلابت همانند گذشته در حفظ امنیت دریایی و کشتی‌های متردد به بندر خصوصاً ناوگان دریایی کشور جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرده تا بدون دغدغه و کوچک‌ترین لطمه‌ای اقتصاد دریا پایه در شمال کشور پر رونق شده و توسعه یابد.

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و هرمزگان