Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:43:59 GMT

علیزاده: 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۷۴۵۶

علیزاده: 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی علیزاده در حاشیه نخستین تمرین تیم مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فصل جدیدتلاش می‌کنیم از رتبه ششمی مان در جدول لیگ دفاع کنیم.  تیم بستیم که از آن رتبه دفاع کنیم برخی بازیکنان از تیم ما جدا شدند که بازیکنان توانمندی از تیم ما جدا شدند بازیکنان توانمندتری گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جدایی دروازهبان حامد لک را جذب کردیم.علیاری جدا شدند و پریرا را گرفتیم .

وی در مورد شفاف سازی در مورد قرارداد منشا گفت: اگر اجازه بدهید قراردادش را رسانه‌ای می کنم ما  حدود 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به او پیشنهاد دادیم. خدا را گواه می‌گیرم ما کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم که باید از منشا تشکر کنم که بخاطر باشگاه، مدیریت و شخص ربیعی برگشت به تیم ما . وقتی بازیکنی در تیم ما می ماند یعنی اذیت نشده است و عملکرد باشگاه  خیلی خوب بوده است.

 علیزاده در مورد اینکه چقدر پرسپولیس به منشا دستمزد پیشنهاد داده و آنها گفته ‌اند فقط 200 هزار دلار پیشنهاد به این بازیکن داده‌اند، گفت: نمی‌دانم چقدر پرسپولیس پیشنهاد داده اگر 200 هزار دلار بوده این رقم بیشتر بوده است و قراردادش را بستیم و خوشحالیم که یک فصل دیگر در خدمتش هستیم.

ادامه دارد

منبع: فارس

کلیدواژه: علیزاده مس ورزشی تمرین هزار دلار تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات‌ سرقت‌های کمتر از ۲۰ میلیون تومان تشدید یافت

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و با اکثریت آرا با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رسیدگی به طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه 28 فروردین ماه) قرار داشت.

وکلای ملت در این جلسه و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان از مجموع 194 نماینده حاضر با کلیات طرح مذکور با 161 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع موافقت کردند.

پس از آن بهارستان‌نشینان به بررسی جزئیات این طرح پرداختند و از مجموع 194 نماینده حاضر با 158 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع با آن موافقت کردند.

بر اساس ماده واحده؛ ماده واحده- در ماده (104) قانون مجازات اسلامی اصلاحی 1399/02/23 عبارت «و (744) کتاب پنجم اصلاح و عبارت «و جرائم انتقال مال غیر و کلاهبرداری موضوع ماده (1) قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری مصوب 1367/09/15 مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرطی که مبلغ آن از نصاب مقرر در ماده (36) این قانون بیشتر نباشد و نیز کلیه جرائم در حکم کلاهبرداری و جرائمی که مجازات کلاهبرداری درباره آنها مقرر شده یا طبق قانون کلاهبرداری محسوب می‌شود در صورت داشتن بزه دیده و سرقت موضوع مواد (656)، (657) (661) و (665) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده مصوب 1375/03/02 به شرطی که ارزش مال مورد سرقت پیش از دویست میلیون (200.000.000) ریال نباشد و سارق فاقد سابقه مؤثر کیفری باشد، حذف می‌شود.

کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در توضیح این طرح گفت: قانون در ارتباط با ماده 104 داشتیم که مهم است؛ در سال 1392 بر اساس ماده 11 قانون کاهش مجازات حبس تعزیری که در دوره دهم تصویب شد مورد اصلاح قرار گرفت و مصادیق جرائم قابل گذشت، توسعه یافت و برخی جرائم تعزیری با اراده قانونگذار به مصادیق جرائم قابل گذشت تبدیل شد.

وی ادامه داد: 37 نفر از نمایندگان این طرح را امضا کرده و در کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفت؛ جرائم انتقال مال غیر و کلاهبرداری با مبلغ کمتر از صد میلیون تومان یعنی جرائم انتقال مال غیر و کلاهبرداری یعنی موضوع ماده 11 که در مورد آن صحبت شد و همچنین جرم سرقت زیر 20 میلیون تومان به شرطی که ارزش مال کمتر از 20 میلیون تومان باشد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس بیان کرد: اگر فردی روزانه 10تا 20 سرقت مرتکب شود و زیر 20میلیون تومان باشد خیلی به آن توجه نمی‌شود در حالی که در حال حاضر سرقت کابل تلفن، لوازم خانگی و تلفن همراه در حال افزایش است و برخی چندین مرتبه دستگیر می‌شوند اما زود آزاد می‌شوند البته ما به دنبال پر کردن زندان‌ها نیستیم بلکه می‌خواهیم به اینگونه جرائم رسیدگی شود تا جرأت انجام این گونه جرائم را نداشته باشند و دست قضات و دادگستری‌ها برای برخورد با اینگونه افراد بسته است و باید مجازات آنها تشدید شود.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس در رابطه با طرح مذکور گفت: اینکه سرقت‌های زیر 20 میلیون تومان قابل گذشت است یا نیست، این موضوع به اراده مالباخته بستگی دارد و ما نمی‌توانیم حق این فرد را نادیده بگیریم و اگر مال ایشان 19 میلیون تومان ارزش دارد درست نیست که بی‌خیال سارق شویم و اگر شاکی خصوصی داشت تعزیر می‌شود بنابراین این موضوع شرط عنوان سرقت نیست بلکه قابل گذشت یا غیرقابل گذشت بودن است. وقتی فردی مورد سرقت زیر 20 میلیون قرار می‌گیرد برخوردی با سارق صورت نمی‌گیرد بنابراین اگر می‌خواهیم تخم‌مرغ دزد به شترمرغ دزد تبدیل نشود به طور طبیعی باید این موضوع در مجرای خودش قرار گیرد و مجازات افزایش یابد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • مجازات‌ سرقت‌های کمتر از ۲۰ میلیون تومان تشدید یافت
  • تصاویر کمتر دیده شده از تهران ۷۰ سال قبل
  • ببینید | ناصر علیزاده هم طلایی شد
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • استقلالی باش کمتر پول بده/ قهرمان المپیک به المپیک نرسید!
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!