Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:02:09 GMT

پتروشیمی بجنورد موظف به استفاده از پساب تا پایان سال است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۷۷۷۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 22 MB

مهدی رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر جایگزینی پساب در پتروشیمی خراسان، اظهار کرد: این موضوع سال هاست که معطل بوده است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: سالانه ۵.۵ میلیون متر مکعب آب شرب با کیفیت توسط پتروشیمی مصرف می‌شود.

وی افزود: رایزنی‌هایی با وزارت نفت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی ادامه داد: برای استفاده از پساب مصوباتی مبنی بر استفاده از حریم راه اخذ شده است تا هزینه انتقال پساب کاهش یابد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: پتروشیمی اکنون باید اقداماتی در این خصوص انجام دهد و از زمان باقی مانده استفاده کند.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر انجام این مسئله تا پایان سال جاری، گفت: پتروشیمی باید این مسئله را ظرف مدت معین شده انجام دهد.

کد خبر 5529901

منبع: مهر

کلیدواژه: پتروشیمی بجنورد استانداری خراسان شمالی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا زلزله آمار کرونا جهرم همدان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۷ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال خبر داد و گفت: فرد کلاهبردار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفندهای مختلف از جمله خرید و فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده، یک نفر کلاهبردار در این رابطه شناسایی و دستگیر شد، افزود: این فرد در بازجویی‌های بعمل آمده به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در همین رابطه یک پرونده جعل هم کشف شد، خاطرنشان کرد: فرد کلاه‌بردار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.‌

کد خبر 746826

دیگر خبرها

  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان