Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور استانی استانداری تهران از تعطیلی تمامی ادارات، مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک استان تهران به‌جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند برای فردا دوشنبه 13 تیرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، عابد ملکی پس از پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران، فردا دوشنبه 13 تیرماه تمامی ادارات، مهدهای کودک و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به‌جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

به گزارش «نماینده»، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

‌متن نامه منادی‌ سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم
احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی‌ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می‌باشد. این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش‌آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی‌ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی آنها، اقدامات موثر کارسازی انجام گردد.

دیگر خبرها

  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان
  • گلایه مندی نانوایان فیروزکوه از کیفیت آردهای توزیعی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی 
  • میز خدمت شبکه بهداشت دماوند و ارائه خدمات رایگان