Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین،  چشمه های آب گرم سرعین که از ژرفای زمین می͏‌جوشد، مهم‌ترین جاذبه‌‌ توریستی این شهر محسوب می‌‌‌شود و هرساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سمت خود جذب می‌‌‌کند. همه ما دوست داریم برای رهایی از خستگی و گرما تنی به آب بزنیم؛ حال اگر این آب دارای خواص فراوان طبی و درمانی هم باشد که دیگر نور علی نور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استحمام در این آب‌‌‌های گرم موجب تمدد اعصاب، رفع دردهای مفاصلی و روماتیسمی و همچنین درمان بسیاری از بیماری‌‌‌های پوستی می‌‌‌شود. همین امر باعث شده تا سرعین در همه فصول پذیرای مسافران زیادی باشد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته؛  برای ۳ شب و ۲ روز سفر رفت و برگشت زمینی به به سرعین و اقامت در هتل اترک قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۸۵۰.۰۰۰  + ۵۱۰.۰۰۰  تومان و قیمت اتاق ۳ تخته مبلغ ۷۵۰.۰۰۰  + ۵۱۰.۰۰۰  تومان اعلام شد.

این در حالی است که هتل پدرام برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۹۵۰.۰۰۰ + ۵۱۰.۰۰۰   تومان و قیمت اتاق ۳ تخته را مبلغ ۷۵۰.۰۰۰  + ۵۱۰.۰۰۰  تومان تعیین کرده است.

قیمت تور زمینی سرعین (۲ شب و ۳ روز / تیر ماه ۱۴۰۱) هتل درجه هتل نوع اتاق  قیمت (هرنفر / + ۵۱۰.۰۰۰ تومان هزینه بلیط اتوبوس)
صحت  ۲ ۲ تخته ۷۰۰.۰۰۰
صحت ۲ ۳ تخته ۵۵۰.۰۰۰
صحت ۲ ۴ تخته ۵۰۰.۰۰۰
اترک ۳ ۲ تخته ۸۵۰.۰۰۰
اترک ۳ ۳ تخته ۷۵۰.۰۰۰
اترک ۳ ۴ تخته ۶۵۰.۰۰۰
ارشاد ۴ ۲ تخته ۱.۰۰۰.۰۰۰
ارشاد ۴ ۳ تخته ۸۵۰.۰۰۰
ارشاد ۴ ۴ تخته ۸۰۰.۰۰۰
لاله ۴ ۲ تخته ۹۵۰.۰۰۰
لاله ۴ ۳ تخته ۸۵۰.۰۰۰
لاله ۴ ۴ تخته ۸۰۰.۰۰۰
پدرام ۴ ۲ تخته ۹۵۰.۰۰۰
پدرام ۴ ۳ تخته ۷۵۰.۰۰۰
پدرام ۴ ۴ تخته ۶۵۰.۰۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تور سرعین قیمت اتاق ۸۵۰ ۰۰۰ ۷۵۰ ۰۰۰ ۲ تخته ۳ تخته ۴ تخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۸۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها