Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:57:56 GMT

اعضای بدن جوان ایذه‌ای به ۵ نفر جان دوباره‌ای بخشید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۸۲۴۶

اعضای بدن جوان ایذه‌ای به ۵ نفر جان دوباره‌ای بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، این جوان ایذه‌ای که روز جمعه بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، خانواده‌اش با اهدای اعضای بدن فرزندشان به پنج نفر زندگی دوباره‌ای بخشیدند.

اگرچه پیوند اعضا در دنیا دچار افت شدید شده است اما آمار پیوند عضو در خوزستان روند رو به رشدی دارد و شهرستان ایذه در این موضوع پیشتاز است و هم‌اکنون تقریباً نیمی از آمار مرگ مغزی به اهدای عضو رضایت می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوند عضو از مرگ مغزی برای نخستین بار در خوزستان از سال ۱۳۸۳ و در بیمارستان گلستان اهواز آغاز شد.

کد خبر 5529902

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی اهواز بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا زلزله آمار کرونا جهرم ایلام شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شده است و در بیمارستان به سر می برد.

براساس اخبار منتشر شده حسن شکوهی در بیمارستان بستری شده است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است. حسن شکوهی به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. حسن شکوهی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. حسن شکوهی با فیلم های مهران مدیری شناخته شد. وی برای بار دوم در سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده است. همسر دوم حسن شکوهی متواد سال ۱۳۶۰ و منشی صحنه است.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895156

دیگر خبرها

  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند
  • اهدای خون احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد!
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی