Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش آرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از استانداردسازی دو ورزشگاه در گیلان خبر داد و اظهار کرد: استانداردسازی ورزشگاه انزلی و تالش با کار شبانه‌روزی آغاز شده است. 

وی با بیان اینکه استانداردسازی ورزشگاه تالش و انزلی با حمایت استاندار و نمایندگان تالش و انزلی آغاز شده، افزود: سعی می‌کنیم دو ورزشگاه انزلی و تالش را تا آغاز لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور آماده برگزاری بازی‌ها کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از صبح روز یکشنبه ۱۲ تیرماه، چهار گروه از پیمانکاران شروع بکار کردند و قرار است شبانه‌روزی کار کنند تا ورزشگاه‌ها به رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول کشور برسد. 

آرمان با اشاره به اقدامات تحولی در حوزه زیرساخت ورزش استان تصریح کرد: چهار ماه پیش تمامی تیم‌های فوتبال مثل ملوان، چوکا، اتحاد فومن، شهرداری و مقاومت آستارا در رشت بازی‌های خود را انجام می‌دادند که باحمایت‌های مسؤولین در تامین اعتبارات و بازسازی ورزشگاه ها، بازی‌ها درخانه خودشان انجام شد و ملوان و چوکا به لیگ بالاتر صعود کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: جهانبخش آرمان دسته اول فوتبال ورزش و جوانان گیلان سپیدرود رشت ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این رشته رزمی حالا پس از گذشت ۳۰ سال از حضورش در ایران به عنوان یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در کشور آغاز کرده است.
مسئول هیئت موی تای استان اصفهان با بیان اینکه موی تای یک ورزش رزمی با قابلیت‌های بالایی است، گفت: این رشته ورزشی از سال ۱۳۷۸ ازاصفهان فعایت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یوسف محرابی افزود: این رشته جذاب ورزشی با فنون خاص رزمی آمیخته شده که متشکل از ضربات، دست، آرنج و پاست که سال‌ها زیر نظر چند انجمن و کمیته ورزشی بود ولی با پیگیری‌های به سرانجام رسیده موافقت وزارت ورزش و جوانان این ورزش رزمی به صورت یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در ایران آغاز کرده است.
محرابی گفت: موی تای دارای فدراسیون جهانی است و ورزش آن از قوانین و مقررات کامل و استاندارد پیروی می‌کند. وی در ادامه و با بیان اینکه استان اصفهان یکی از پایگاه‌های این ورزش در ایران است.
وی افزود: چه در حوزه قهرمانی و چه همگانی اصفهان در موی تای پیشتاز کشور است. مسئول هیئت موی تای استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر در استان اصفهان در رشته موی تای فعالیت می‌کنند که تعدای از آنها با حضور در تیم‌های ملی نشان‌های بین الملی و جهانی زیادی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

دیگر خبرها

  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟