Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در محله ۲۲ بهمن کرمانشاه و ارسال پرونده به پلیس امنیت عمومی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفاء چهار عامل تیراندازی در محله خیام شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه همه آن ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه عاملان تیراندازی یک قبضه اسلحه کلاشینکف نیز کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه در پایان برخورد با جرائم خشن از جمله تیراندازی را در زمره مهمترین اولویت های کاری این پلیس عنوان کرد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک پنج ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

کشف ۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در "کنگاور"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان "کنگاور" به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۶۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به رشد ۱۸ درصد کشفیات قاچاق در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، برخورد با این پدیده را از اولویت های کار پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

دستگیری سارق سابقه دار منزل در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف هفت فقره سرقت منزل با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۰حافظیه با استفاده از روش های خاص پلیسی یک سارق سابقه دار منزل را شناسایی و سریعاً نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده به ارتکاب هفت فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرد، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف بیش از ۲ تن برنج قاچاق در سنقر و کلیایی

 فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ اندیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ احمدی فرد همچنین از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

برچسب‌ها قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه فرمانده انتظامی دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقيف خودروي قاچاق در ساري

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمد پور اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مقابله با خودروهاي پلاك مخدوش و قاچاق و در پي کسب خبري مبني بر تردد يک خودرويbmw قاچاق در شهرستان ساري، بررسي موضوع در دستور كار پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان،پس از هماهنگي هاي قضائي، خودروي موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانوني بوده حين تردد در سطح شهر ساري متوقف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با بيان اين که کارشناسان ارزش خودروي مورد نظر را بالغ بر 50 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين ارتبتط مالک اين خودرو نيز پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدرداني از تشريک مساعي مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادي را يکي از برنامه هاي اولويت دار پليس امنيت اقتصادي استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداري هر گونه كالاي قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند