Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به آلودگی هوا، وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های تهران برای روز دوشنبه ۱۳ تیر اعلام شد.

 

عابد ملکی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ادارات، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، مهدکودک ها و تمام مقاطع تحصیلی استان تهران به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه (۱۳تیر) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس دانشگاه های تهران وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم خود را در روز دوشنبه، ۱۲ تیر اعلام کردند.

 دانشگاه آزاد 

سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به استثنای شهرهای فیروزکوه و دماوند فردا (دوشنبه ۱۳ تیرماه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

امتحانات دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران طبق برنامه قبلی دایر است، بنابراین عوامل برگزارکننده امتحانات باید در این واحدها حضور داشته باشند.

دانشگاه شریف

با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران و تعطیلی تمامی ادارات و دانشگاه‌های استان تهران برای فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه،‌دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد امتحانات این دانشگاه فردا به قوت خود باقی است.

دانشگاه تربیت مدرس

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس تمام امتحانات روز ۱۳ تیر لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بر اساس اعلام معاون عمرانی استانداری تهران، ادارات ، دانشگاهها و مراکز آموزشی استان تهران (بجز دماوند و فیروزکوه) فردا دوشنبه به علت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی تعطیل است.

امتحانات فردا دوشنبه ۱۳ تیر نيز لغو و زمان برگزاری امتحانات لغو شده، متعاقبا از سوي معاونت آموزشي دانشگاه اعلام خواهد شد.

دانشگاه تهران 

با توجه به تعطیلی استان‌های تهران و البرز به علت آلودگی هوا در روز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱، به اطلاع می‌رساند دانشگاه تهران در تاریخ مذکور تعطیل است و برگزاری تمام آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی جاری در واحدهای مختلف دانشگاه در استان‌های فوق‌الذکر به روز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ (در همان ساعت، مکان و شرایط اعلام شده قبلی) موکول می‌شود.

بر طبق این گزارش، علاوه بر واحدهای آموزشی، بخش‌های اداری دانشگاه تهران که در دو استان تهران و البرز واقع شده‌اند، در روز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ تعطیل هستند.

دانشگاه خوارزمی 

با توجه به مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان های تهران و البرز، امتحانات تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه در پردیس های تهران و کرج در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ لغو و عینا به روز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ منتقل می شود.

امتحان جامع دانشجویان‌دکتری به تشخیص دانشکده مربوطه در بازه زمانی سه شنبه ۱۴ تیر لغایت چهارشنبه ۲۲ تیر برنامه ریزی و انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: آلودگی هوا ، امتحانات دانشگاه ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آلودگی هوا امتحانات دانشگاه ها برگزاری امتحانات روز دوشنبه فردا دوشنبه آلودگی هوا دانشگاه ها تیر ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه کشور درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در کل کشور شاهد تردد پرحجم هستیم ولی در محورهای شمالی تردد سنگین و نیمه سنگین است.

وی افزود: به دلیل حجم زیاد تردد در جاده‌های شمالی از ساعت ۱۳ امروز از مرزن آباد به سمت تهران مسدود کردیم این محدودیت تردد تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

سردار مؤمنی گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران بر اساس به شرایط جاده محدودیت اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس راه کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۴۹ نفر جان باختن با توجه به اینکه برخی در بیمارستان بستری هستند احتمال دارد بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: ۳۴۰ میلیون تردد در محورهای کشور ثبت شده است که بیشترین آن ۷ فرودین ماه بود که بیش از ۲۹ میلیون تردد داشتیم.

وی گفت: خستگی و خواب آلودگی عدم توجه به جلو از دلایل اصلی تصادفات است همچنین ۴۴ درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو است.

سردار مؤمنی گفت: ۳۰ درصد تصادفات به علت واژگونی است که به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

کد خبر 6063639

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان