Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@19:37:27 GMT

ترکیه یک کشتی باری روسیه را توقیف کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۸۸۵۹

ترکیه یک کشتی باری روسیه را توقیف کرد

یک رسانه ترکیه‌ای از توقیف یک فروند کشتی باری روسیه که ادعا می شود حامل غلات اوکراین است، خبر داد. کی یف پیشتر از آنکارا خواستار توقیف کشتی های باری روسی به اتهام حمل غلات از منطقه «بردیانسک» اوکراین شده بود.

به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست، تارنمای خبری نشریه  «دیلی صباح»  (dailysabah) چاپ ترکیه با انتشار این خبر نوشت: به گفته سفیر اوکراین در ترکیه،  یک فروند کشتی باری روسیه که گفته می شود حامل غلات مسروقه اوکراین است توسط مقامات گمرکی ترکیه توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش «واسیل بُندار» (Vasyl Bodnar) سفیر اوکراین در ترکیه دراین باره گفت: همکاری کاملی داشتیم، این کشتی درحال حاضر در ورودی بندرگاه و از سوی مقامات گمرک ترکیه توقیف شده است.

دیلی صباح افزود: سفیر اوکراین در ترکیه گفت که وضعیت این کشتی روز دوشنبه و از سوی بازرسان روشن خواهد شد.

دیلی صباح به جزئیات بیشتری از این موضوع اشاره نکرد.

دادستان کل اوکراین دهم  تیرماه  از ترکیه خواست  کشتی باری «ژیبک ژولی» (Zhibek Zholy ) که با پرچم روسیه تردد می کند را به اتهام حمل غلات از بردیانسک اوکراین توقیف و آن را  بازرسی و از بار غلات آن نمونه برداری کند.  

یوگنی بالیتسکی رئیس اداره نظامی- غیرنظامی منطقه بردیانسک ۹ تیرماه  اعلام کرده بود که بندر بردیانسک فعالیت خود را از سر گرفته و اولین کشتی تجاری با ۷ هزار تن غله این بندر را ترک کرده است.

بردیانسک در ۲۸ فوریه به تصرف نیروهای روسیه درآمد.

 

 

 

**۱۳۰۲**

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین کشتی باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش

سفارت مسکو در تهران اعلام کرد که خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی در بندرعباس با خانواده خود به صورت تلفنی رایزنی و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سفارت روسیه در ایران در صفحه اجتماعی خود نوشت: «بر اساس اعلام مقامات رسمی ایران، شناور دریایی «آریس» که یک شهروند روسی نیز جز خدمه آن است، به بندر عباس منتقل شده است.

سفارت روسیه در مطلب خود اعلام کرده است که طرف ایرانی قول داد در آینده نزدیک امکان دسترسی کنسولی به شهروند ما را فراهم کند.

سفارت روسیه در ایران همچنین خبر داد: به ملوان روسی این فرصت داده شد تا با خانواده اش تلفنی صحبت کند.

دیگر خبرها

  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می گردد
  • ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • بازگشت ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش
  • ملوان روس کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درمورد خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • رایزنی لاوروف و امیرعبداللهیان درباره خدمه روس کشتی توقیف شده توسط ایران
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره یک تبعه روس
  • بررسی نقش ایران، ترکیه و روسیه در معادلات قفقاز
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی