Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات امضای تفاهم‌نامه مالی وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون‌های ورزشی به تعویق افتاد تا با شرایط جدیدی این اتفاق رخ دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یکی از اتفاقاتی که در سال‌های اخیر شکل گرفته، امضای تفاهم‌نامه میان وزارت ورزش با فدراسیون‌های ورزشی است. از چند سال قبل تاکنون و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار وزارت ورزش قرار می‌گیرد، این نهاد پول مربوطه را در قالب تفاهم‌نامه به فدراسیون‌ها اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضای این تفاهم‌نامه امسال نیز در دستور کار وزارت ورزش قرار داشت و حتی از سوی برخی رؤسای فدراسیون‌ها نیز امضای شد، اما اتفاقاتی رقم خورد که منجر به تغییر رویه شد.

پس از درگیری لفظی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش پیرامون موضوع بودجه، مسئولان وزارت ورزش با توجه به مشورت‌ها و بررسی‌های به عمل آمده، تصمیم به ایجاد تغییراتی در تفاهم‌نامه با فدراسیون‌ها گرفتند. در واقع برخی مفاد تفاهم‌نامه تغییر می‌کند و در قالبی جدید به فدراسیون‌ها ارائه خواهد شد.

قرار است فدراسیون‌هایی که این تفاهم‌نامه را امضا کرده‌اند، اصلاحیه‌ای روی تفاهم‌نامه آنها قرار بگیرد تا مشکلی در پرداخت و دریافت بودجه وجود نداشته باشد.

وزارت ورزش برای پرداخت به فدراسیون‌های در سال 1401 مبلغ 630 میلیارد تومان در نظر گرفته است. مجلس نیز به صورت مجزا از این مبلغ، یک بودجه 315 میلیارد تومانی را به تصویب رسانده و قرار است این پول در اختیار تعدادی از فدراسیون‌های منتخب قرار بگیرد.

قاضی‌زاده هاشمی: حرف معاون وزارت ورزش جنبه طنز دارد/ سجادی باید به سؤالات زیادی پاسخ بدهد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش وزارت ورزش و جوانان ورزش فدراسیون ها تفاهم نامه وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون اعلام داشت شرکت از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون درابتدای این جلسه اظهار داشت: سربازان ولایت و فرزندان ملت پاسخ قاطعی به اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه دادند و سیلی محکمی بر پیکر این رژیم غاصب فرود آمد. مقام معظم رهبری فرمودند که در عرف بین الملل، حمله به کنسولگری و اماکن دیپلماتیک به منزله حمله به خاک کشور است. این اقدام دلیرانه مرهمی بر دل داغدار مردم مظلوم فلسطین بود، بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، دوران بزن دررو تمام شده است، کشورهای به ظاهر قدرتمند و نمادهای استکبار جهانی به هیچ وجه گمان نمی بردند که اقدامات ایذایی شان با چنان پاسخ و واکنش مقتدرانه ای پاسخ داده شود. این واقعه مهم نشان دهنده اقتدار کشور و ضعف استکبار به خصوص آمریکا و اسرائیل غاصب است. این اقدام مبارک را که خواسته و آرزوی مسلمانان و آزادگان جهان بوده تبریک می‌گوییم.

وی به عنوان رییس جلسه مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون خاطر نشان کرد: شرکت با ارائه مستندات و آمار و نیز گزارش عملکرد مالی و عملیاتی موفق به اخذ اظهار نظر منصفانه از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی شده است که این عملکرد جای تقدیر و تشکر دارد.
شیخ حسینی تصریح نمود: دوره های گذشته عملکرد شرکت قائم به فرد مدیر عامل بود، در این دوره شاهد هستیم که آقای پورعباسی با رویکرد مشارکتی و سیستمی و خرد جمعی؛ از توان و تجربه و تخصص تیم کاری و همکاران شرکت بهره می برد و اقداماتی را برای رفع نقاط ضعف، اصلاح رویه ها و روندهای رو به رشد صورت داده است.
این مقام بانکی تاکید کرد: لیزینگ و واسپاری واجد ظرفیت های بزرگ و مهمی است ، این شرکت می تواند در مجموعه بانک توسعه تعاون اقدامات ارزنده ای در حوزه های تخصصی به تعاونگران و مشتریان ارائه دهد. انتظار ما به عنوان اعضای مجمع در سطح راهبری و حاکمیت، رویکرد تحولی است. البته شرکت در برنامه ها تطابق با چشم انداز بانک را مد نظر داشته است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون افزود: عملکرد شرکت نسبت به دوره های پیشین متفاوت بوده و اقدامات مناسبی در حال انجام است، اعضای مجمع و سهامدارن نگاه حمایتی و تقویتی را در ارتباط با شرکت مد نظر دارند و مجمع مطابق برنامه ها و پیشنهادها و نیز با توجه به عملکردهای دوره ای ضمن نظارت و راهبری، مبحث افزایش سرمایه و تقویت شرکت دنبال می شود.
در ادامه سید شهاب الدین پورعباسی مدیر عامل شرکت واسپاری توسعه تعاون گفت: فعالسازی کمیته های تخصصی و فنی به منظور رصد و تحلیل منظم و بهبود عملکرد و فعالیت های جاری اعم از کمیته های اعتباری، کمیته تحقیق و بازاریابی و کمیته وصل مطالبات، ارتقا و بروزرسانی وب سایت شرکت و ایجاد زیرساخت های مرتبط با فروشگاه مجازی و تکمیل زیرساخت ها جهت ارتقای سیستم های نظارت، سنجش و ارزیابی عملکرد سازمان از جمله اقدامات بوده است.
وی در انتها افزود: طرحها و برنامه هایی داریم تا امکان بهره مندی تعاونگران و همچنین همکاران بانک توسعه تعاون از خدمات این شرکت برای تهیه اقساطی انواع کالا و محصولات در سطح گسترده ای فراهم گردد که اطلاع رسانی آن نیز انجام خواهد شد.
در این جلسه اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک توسعه تعاون مطالبی را درباره روند عملکردی شرکت مطرح نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت