Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@22:51:03 GMT

نشانه های یک مرد خسیس را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۰۳۸

نشانه های یک مرد خسیس را بشناسید

قرار ملاقات های کم خرج استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی هرگز به شما هدیه نمی‌دهد شما را وادار می کند برای او خرج کنید از خرید کردن متنفر است برای کسی خرج نمی‌کند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایت طلا، نگهداری از پول به روش درست، چیز خوبی است، اما دوست شدن با کسی که همیشه نگران پولش است، بسیار آزادهنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست خرج کردن یک چیز است و خسیس بودن یک چیز دیگر!

قرار ملاقات های کم خرج

مردی که از پول خرج کردن متنفر است، شما را به ارزان‌ترین رستوران ها می‌برد، از غذاهای خیابانی تعریف می‌کند و اصرار دارد همیشه غذا بیاورید و در پارک بخورید! درست است که این کار، گاهی اوقات سرگرم کننده و جالب است. اما ، اگر او پول زیادی دارد اما همیشه این کار را انجام میدهد، نشانه ای است، که باید مراقب آن باشید.

استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی

استفاده ازوسایل حمل‌ونقل عمومی، با محیط زیست سازگار است و همه ما با آن موافقیم. اگر مردی ، شما را مجبور میکند کیلومترها زیر آفتاب داغ راه بروید یا با متروی شلوغ به جایی بروید، فقط به این دلیل که در هزینه سوخت یا کرایه تاکسی صرفه جویی کند، حق دارید عصبانی شوید. اگر از ماشین شما استفاده میکند و یا شما همیشه هزینه تاکسی را پرداخت می کنید ، او خسیس است.

هرگز به شما هدیه نمی‌دهد

مردی که با خرج کردن پول مشکل دارد، هر بهانه‌ای پیدا می‌کند تا یک هدیه کوچک هم به شما ندهد. او با بیان اینکه احساسات با ارزش تر از مادیات هستند به شما هدیه نمیدهد، اگر هم بدهند یک هدیه ارزان قیمت میدهد و همیشه آن را یادآوری میکند. او هیچ مشکلی با پذیرفتن هدیه شما و دیگران ندارد .

شما را وادار می کند برای او خرج کنید

درست است که وقتی بیرون می روید، هزینه‌ها را با هم تقسیم کنید یا به نوبت پرداخت کنید. یک مرد خسیس نه تنها پیشنهاد پرداخت کردن، نمی دهد، بلکه از تمام ترفندها استفاده میکند تا شما هزینه را پرداخت کنید. از داستان‌های غم انگیز موجودی بانکی گرفته تا داستان‌های طولانی در مورد دزدیدن پولش و یا وعده میدهد اگر حقوقش را گرفت همه پول شما را پس میدهد.

از خرید کردن متنفر است

یک مرد خسیس از خرید کردن متنفر است، حتی برای خودش. او با هر خریدی که برای خودتان میکنید، مشکل دارد! او همیشه برای کوچکترین چیزها هم چانه میزند خصوصا با دستفروشان کنار خیابان . این کار نه تنها بدجنسی او را نشان میدهد ، بلکه نشان می دهد که پس انداز برای او از نجابت و اخلاق، مهمتر است.

برای کسی خرج نمی‌کند

یک مرد خسیس از پول خرج کردن برای دیگران متنفر است، حتی اگر آن اشخاص والدین و دوستانش باشند. این مورد را زمانی متوجه میشوید که او دوست ندارد به مهمانی هایی برود که مجبور است چیزی بخرد و بیشتر دوست دارد در جایی باشد که دیگران برایش هزینه کنند ( مفت باشه، کوفت باشه J ) همچنین او حاضر نیست برای مناسبت های مختلف برای پدر و مادرش هدیه بخرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شوهر کردن متنفر خرج کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رنگ ادرار نشانه چیست؟

ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند. دلیل رنگ‌های دیگر ادرار می‌تواند رژیم غذایی یا مشکلات سلامتی باشد.

به گزارش ایسنا، ادرار قهوه‌ای تیره نشانه کم‌آبی خطرناک است. این رنگ می‌تواند به معنای وجود صفرا در ادرار هم باشد که نشانه بیماری کبدی است.

رنگ نارنجی ادرار هم از کم‌آبی بدن خبر می‌دهد، اما می‌تواند علامت مشکل کبد یا مجرای صفراوی هم به شمار رود. البته در برخی موارد هم ممکن است به رنگ خوراکی یا دارو‌های مصرفی مربوط می‌شود.

ادرار به رنگ صورتی و قرمز هم می‌تواند علامت خطر و هم پیامد خوردن لبو، زغال‌اخته یا ریواس باشد که در این صورت جای نگرانی نیست.

رنگ ادرار همچنین مواردی مانند بیماری کلیوی، مسمومیت با سرب و انواع خاصی از سرطان را هم نشان می‌دهد که در چنین مواقعی بهتر است حتما به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • هدیه حسنین از طرف آستان حضرت عباس (ع) به کریم منصوری + فیلم
  • هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش! | تصاویر
  • فیلم | هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش!
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • تغییر رنگ ادرار نشانه چیست؟
  • مواد غذایی سرطان‌زا را بشناسید
  • علائم زخم معده را بشناسید
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)
  • آیین رمضانی «گرگیعان» در بوشهر؛ نشانه عشق به اهل بیت(ع)