Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن یکشنبه شب در توییتی به ائتلاف سعودی هشدار داد اگر توافق‌های مؤثری حاصل نشود، عملیات نیروهای یمنی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست از المیادین، «حسین العزی» در توییتی نوشت: اگر توافق‌های صادقانه، گسترده، مورد اعتماد و مؤثری حاصل نشود که همه ابعاد انسانی و اقتصادی از جمله درآمدهای نفتی و گازی را در بر نگیرد، هیچ جایی برای تمدیدهای دروغین آتش‌بس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نوشته است: در غیر این صورت ارتش و کمیته‌های مردمی نبردهای آزادسازی را از سر خواهند گرفت و آزادسازی، یک باره و بدون توقف خواهد بود.

پیشتر «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفته بود که آتش‌بس یمن با نقض مکرر آن توسط ائتلاف سعودی تقریبا از بین رفته است.

آتش بس یمن که بارها از سوی ائتلاف متجاوز سعودی نقض شده است به دنبال رایزنی‌های سازمان ملل متحد برای تمدید دوباره آن، در نهایت حدود یک ماه پیش برای دو ماه دیگر تمدید شد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.

برخلاف انتظار سعودی‌ها، حملات آنها به سپر محکم مقاومت ملت یمن برخورد کرد و بعد از هفت سال پایداری و ضربات دردناک یمنی‌ها به عمق اراضی عربستان، به ویژه تاسیسات آرامکو، ریاض به ناچار تن به آتش بس به امید خروج از باتلاق جنگ یمن داد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جنگ یمن ، یمن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جنگ یمن یمن آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، رژیم اشغالگر در مرز لبنان با فلسطین اشغالی متحمل شکست و ناامیدی شده و در حالت اضطراب و انزوا به سر می‌برد.

بنابر گزارش حسین عزالدین خبرنگار العالم در لبنان، از سه روز پیش تاکنون مقاومت اسلامی بیش از ۳۵ عملیات موفقیت‌آمیز ضد اشغالگران اسرائیلی انجام داده است که اهداف نظامی اشغالگران از پایگاه مرون تا پایگاه ۷۶۹ در کریات شمونه تا جادون، ستاد فرماندهی ۳۶ بیت هلال را شامل می‌شود.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین مقر پدافند موشکی، پادگان پرانیت و مرکز نظامی عرب العرامشه را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • هکر‌های چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • سیل جمعیت در صنعا برای حمایت از غزه + فیلم
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز
  • خط و نشان ایران برای کشور‌های عربی منطقه | پایگاه خود را در اختیار اسرائیل قرار دهید، پاسخی سخت خواهید گرفت
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • تهدید اسرائیل برای پاسخ به ایران؛ سناریو‌های احتمالی کدامند؟
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات