Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@08:29:19 GMT

جزئیات عرضه اولیه فردا

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۰۹۴

جزئیات عرضه اولیه فردا

بازار فرابورس فردا، سه شنبه ۱۴ تیرماه میزبان سهام شرکت فولاد شاهرود خواهد بود.

به گزارش ایران اکونومیست، تعداد ۱۳۵ میلیون سهم شرکت فولاد شاهرود (معادل ۵ درصد سهام این شرکت)، به ‌عنوان هشتمین عرضه اولیه سال جاری با نماد معاملاتی "فرود"  فردا عرضه می‌شود. این میزان سهام در قیمت مبنا (کف قیمت) ۳۲۰۰ ریال برای هر سهم و حداکثر سهمیه ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار به سرمایه گذاران واجد شرایط عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام عرضه اولیه و کشف قیمت، نماد به منظور طی کردن فرایند افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم متوقف خواهد شد.   پس از ان  ۱۸ درصد از سهام شرکت فولاد شاهرود به عموم سهامداران از طریق واگذاری حق‌تقدم‌های سلب‌شده در فرایند افزایش سرمایه عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای امسال تاکنون  ۴ عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است. درواقع عموم مردم نمی‌توانند در این عرضه مشارکت کنند و سهام شرکت مذکور به سرمایه‌گذاران واجد شرایط عرضه می‌شود. منظور از سرمایه‌گذاران واجد شرایط صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عرضه اولیه ، فرابورس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عرضه اولیه فرابورس عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ۸۷ پروژه گردشگری جدید با مشارکت سرمایه‌گذاران و با اعتبار بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب، در بازدید از پروژه‌های گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» عملیات اجرایی ۸۷ پروژه گردشگری با مشارکت سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی در استان شروع شده است و برای این پروژه‌ها بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فعال‌سازی واحدهای راکد گردشگری نیز از اولویت‌های وزارت میراث‌فرهنگی و اداره کل میراث‌فرهنگی استان است و در این راستا شش واحد راکد گردشگری در استان فعال شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان، تاکید کرد: حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی ما در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و صدور مجوزهای این حوزه نیز در کمترین زمان انجام می‌شود.

محمدی‌ادیب ادامه داد: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ در سال گذشته، شاهد حضور چشم‌گیر گردشگران و سرمایه‌گذاران در استان هستیم و با تعاملات بین‌المللی که صورت گرفت، گردشگری تاریخ و فرهنگ اردبیل به کشورهای مختلف معرفی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نیز اردبیل میزبان فعالان اقتصادی و مقامات کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد بود تا برند گردشگری استان را به این کشورها معرفی کنیم.

کد خبر 746227

دیگر خبرها

  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!
  • اجرای ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل
  • حرکت ۱۷۰۰ نویسنده کانادایی در حمایت از فلسطین