Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@15:37:20 GMT

فعالان فرهنگی از ظرفیت های امامزادگان غافل نباشند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۱۲۲

فعالان فرهنگی از ظرفیت های امامزادگان غافل نباشند

به گزارش خبرنگار مهر، رضوان باقلاچی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاحیه طرح ملی تابستان «فهما» و غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان اردبیل اظهار کرد: فعالان فرهنگی نباید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم امامزادگان غافل باشند و باید در معرفی امامزادگان به عموم مردم حرکت‌های مهمی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تشکیل هیئت‌های اندیشه ورزی متشکل از هیئت امنا، نخبگان، علما و استعدادهای علمی و ورزشی محله می‌تواند نتایج خوبی در فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی به همراه داشته باشد، گفت: کانون‌های مساجد نیز از دستگاه‌های فرهنگی مؤثر در محلات هستند که با برنامه‌های فرهنگی و هنری توانسته در جذب نوجوانان و جوانان نقش فراوانی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد: افزایش تبادل افکار در برنامه‌های فرهنگی می‌تواند به حضور مؤثر نوجوانان و جوانان منجر شود و این اصل، مهمترین رویکرد در تشکیل این هیئت‌ها می‌تواند باشد.

باقلاچی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد نشان دهنده فعالیت‌های تأثیرگذار مساجد در محلات است، افزود: حرکت‌های تخصصی در حوزه فرهنگی با محوریت مساجد می‌تواند نقش حضور خانواده‌ها در مساجد را پررنگ‌تر کند و این اصل مهم باید به همت فعالان کانون‌های مساجد صورت گیرد.

کد خبر 5530015

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل کانون مساجد کانون های مساجد فعالیت فرهنگی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی مشهد کنکور ویروس کرونا زلزله آمار کرونا شیراز جهرم ایلام کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران

دریافت 18 MB کد خبر 6081939

دیگر خبرها

  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند