Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@12:27:13 GMT

"مجتبی حبیبی رزی" درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۱۶۶

'مجتبی حبیبی رزی' درگذشت

مجتبی حبیبی رزی، نویسنده، منتقد و خبرنگار در سن ۶۲سالگی از دنیا رفت.

به گزارش ایسنا، انجمن قلم ایران با اعلام این خبر نوشته است: ««همه از خداییم و به سوی او بازمی گردیم»

درگذشت جناب آقای مجتبی حبیبی، عضو محترم انجمن قلم ایران را به خانواده معززشان تسلیت عرض می‌کنیم. برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر، سلامت و طول عمر آرزو می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مجتبی حبیبی رزی، داستان‌نویس، منتقد و خبرنگار، متولد ۱۳۳۹ بود. او در سال ۸۹ داور جشنوارۀ ادبیات داستانی راهیان نور نیز بود. از آثار حبیبی می‌توان به رمان «گذر از فصل‌ها»، مجموعه داستانی به نام «پاییز آرزوها»، مجموعه داستان «کتاب کابوس‌های روز»، داستان کوتاه «زیبا و دلتنگی‌هایش» و داستان کوتاه «پژواک در سوادکوه» و کتاب‌های «سینما و صهیونیسم»، «صهیونیسم در ادبیات جهان» و «سینمای بعد از انقلاب (بودن یا نبودن)» و... اشاره کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مجتبی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز

به‌مناسبت هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان و نوجوان معاصر» ویژه کتابداران، فعالان فرهنگی حوزه کودک و نوجوان و اعضای نونگاه و نوجوان کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور و تدریس فرهاد حسن‌زاده و مژگان شیخی دو نویسنده مطرح ادبیات کودکان و نوجوان اجرا خواهد شد.

کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان نوجوانان معاصر» امروز دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دوره آموزشی را به صورت زنده از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars مشاهده کنند.

این دوره آموزشی به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • قیصر امین‌پور نمی‌خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • جنگ موقعیت‌های دراماتیکی برای نوشتن دارد