Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه به وقت محلی افزود: پیام من به شرکت‌هایی که جایگاه های سوخت را اداره می‌کنند و قیمت بنزین را در جایگاه ها تعیین می کنند ساده است: اکنون زمان  جنگ و خطر جهانی است. جو بایدن تصریح کرد: قیمت را در جایگاه های سوخت کاهش دهید تا هزینه ای را که برای محصول می پردازید منعکس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو بایدن در ادامه افزود: اکنون این کار را انجام دهید. 

بازداشت شهروند انگلیس به جرم هک کردن توئیتر «اوباما» و «بایدن»

افزایش بی‌سابقه قیمت بنزین و تاخیر و لغو پروازها در آمریکا، تعطیلات آخر هفته میلادی جاری را که با تعطیلی چهارم ژوئیه روز استقلال ایالات متحده همراه شده، به کام آمریکایی‌ها تلخ کرده است.

انجمن خودروهای آمریکا اعلام کرده است که انتظار می رود در تعطیلات (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) حدود ۴۸ میلیون نفر وارد جاده های این کشور شوند.

از سوی دیگر، پیش از تعطیلات آخر هفته چهارم ژوئیه، ایالت کالیفرنیا مالیات بر بنزین را افزایش داده است.

افزایش مالیات بر سوخت به این معنی است که مردم کالیفرنیا اکنون ۵۳.۹ سنت مالیات غیر مستقیم به ازای هر گالن(حدود ۳.۸ لیتر) پرداخت خواهند کرد که ۲.۸ سنت در هر گالن نسبت به مالیات غیر مستقیم در سال مالی گذشته بیشتر است.

در چند ماه گذشته، در پی جنگ در اوکراین که بازار جهانی انرژی را تحت فشار قرار داده است، قیمت بنزین در کالیفرنیا و در سراسر آمریکا به بالاترین حد خود رسیده است.

مرکل: با بایدن درباره ایران گفت‌وگو کردم

 در حالی که قیمت بنزین در این کشور در روزهای اخیر کاهش یافته است، داده‌های انجمن خودروهای آمریکا نشان می‌دهد که میانگین قیمت هر گالن (۳.۸ لیتر) بنزین در سراسر آمریکا در روز جمعه ۴.۸۴ دلار بوده است.

در میان ایالت های آمریکا، کالیفرنیا با ۶.۲۷ دلار در هر گالن بنزین دارای بالاترین قیمت سوخت است و  پس از آن هاوایی و آلاسکا در جایگاه های دوم و سوم از این نظر هستند.

 ایالت لوئیزیانا با ۴.۴۰ دلار در هر گالن ارزان ترین قیمت بنزین در آمریکا را ارائه می دهد.

این در حالی است که رئیس جمهوری آمریکا از کنگره خواسته است تا یک تعلیق سه ماهه مالیات بر بنزین را برای کمک به مقابله با افزایش بی‌سابقه قیمت بنزین در این کشور و کاهش هزینه های خانواده های آمریکایی در طول فصل تابستان امسال تصویب کند اما در عین حال اذعان کرده است این اقدام به تنهایی مشکل گرانی بنزین را حل نمی‌کند و به آثار تحریمهای ضد روسی بر این گرانی‌ها اعتراف کرد.

بایدن همچنین از ایالت‌های این کشور خواسته بود تا مالیات های ایالتی بر سوخت را که اغلب بالاتر از نرخ های دولت مرکزی است، به حالت تعلیق درآورند.

ماسک بزرگ بایدن و ترامپ+ عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بنزین آمریکا جو بایدن قیمت سوخت قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت آمریکا از دست ماکرون

بنا به گزارش بلومبرگ، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه در خصوص اعزام نیروی نظامی ناتو به اوکراین عصبانی است.

به گزارش مشرق، بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه درباره ورود ناتو به جنگ اوکراین ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، منابعی در دولت آمریکا از «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه، برای موضع گیری درباره اعزام نیروهای نظامی ناتو به اوکراین، عصبانی هستند.

یک مقام ارشد آمریکا به بلومبرگ گفته است که برخی مقامات در واشنگتن بر این باورند که رییس جمهور فرانسه ممکن است با این موضع گیری باعث درگیری با مسکو شود.

پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کاملاً آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

پیشتر «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که مسکو اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد فرانسه در حال آماده سازی اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • بایدن از خجالت پوتین درآمد
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت