Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از هک شدن حساب کاربری ارتش انگلیس در شبکه اجتماعی توییتر، نام کاربری و تصویر آن چند بار تغییر کرده است. در یکی از این تصاویر، چهره میمونی به عنوان تصویر کاربری قرار داده شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ارتش انگلیس مدعی شده است پس از هک شدن حساب‌های توییتر و یوتیوب خود و استفاده از آن‌ها برای پست‌هایی درباره ارز‌های دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض، کنترل خود را بر این حساب‌ها دوباره به دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پستی در توییتر ارتش انگلیس (BritishArmy@) آمده است: «بابت قطع موقت حسابمان عذرخواهی می‌کنیم. ما تحقیقات کاملی را انجام خواهیم داد و از این حادثه درس خواهیم گرفت.» قبلاً این حساب چندین پست در مورد NFT‌ها (توکن‌های غیرقابل‌معاوضه) را بازتوییت کرده بود.

اکانت یوتیوب ارتش انگلیس که به «Ark Invest» تغییر نام داده بود و چندین ویدیو مربوط به ارز‌های دیجیتال را نشان می‌داد، نیز به حالت اولیه خود بازگردانده شد.

توییتر ارتش انگلیس در حال حاضر ۳۶۳ هزار دنبال کننده دارد در حالی که کانال یوتیوب ۱۷۷ هزار مشترک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله سایبری ارتش انگلیس شبکه های اجتماعی ارتش انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان

محمود اسپانلو گفت: ۱۴ حکم قطعی قلع و قمع و ۲۶ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها امروز در روستا‌های کلاسنگیان و کلاجان قاجار اجرا شد.
محمود اسپانلو افزود: با این اقدام از تغییر کاربری ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جلوگیری شد.

دادستان اسپانلو با تاکید بر ادامه برخورد‌ها با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در استان گفت: ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی، امنیت غذایی استان و کشور را تهدید می‌کند و بهتر است هم استانی‌ها از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران