Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین شاهگلی گفت: طبق درخواست‌های مردم، شهرداری کاریز شروع به جمع‌آوری و زنده‌گیری سگ‌های ولگرد از مناطق حاشیه‌ای، ورودی شهر و مکان‌های متروکه کرده است.

او گفت: این اقدام بر اساس قانون به شهرداری‌ها واگذار شده که از دیروز تا کنون تعداد ۳۰ قلاده سگ ولگرد توسط سه نیروی حرفه‌ای جمع‌آوری شده اند.

به گفته این مقام مسئول، این سگ‌های ولگرد که به صورت ماهانه زنده‌گیری می‌شوند به یک محل جمع‌آوری انتقال می‌یابد و مورد پایش سلامتی و بهداشتی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کاریز گفت: محل جمع‌آوری سگ‌های ولگرد کاریز، حدود ۱۰۰ متر مربع مساحت دارد که بخشی از آن مسقف می‌باشد برای ساخت آن بیش از هفت میلیون تومان هزینه شده است.

شاهگلی گفت: در این مکان سگ‌های مبتلا به بیماری از جمله هاری، جهت منتقل نشدن امراض مشترک بین حیوان و انسان با ترحم معدوم‌سازی می‌شوند.

شهر کاریز از توابع بخش مرکزی تایباد، در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد بیماری هاری محیط زیست شهری سگ های ولگرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جلال شیخ پور گفت: عید فطر امسال مبلغ ۴۴ میلیارد تومان زکات فطره و کفاره در استان جمع آوری شد که ۴۰ میلیارد تومان آن فطریه عام، سه میلیارد تومان فطریه سهم سادات، ۶۰۰ میلیون تومان کفاره غیر عمد و ۴۰۰ میلیون تومان کفاره عمد بوده است.

وی اظهارداشت: امسال دو هزار و ۵۶۶ پایگاه ثابت و سیار در مراکز شهرها، بخش‌ها و روستا‌های سراسر استان شامل مراکز نیکوکاری، مساجد و محله‌های برپایی نماز عید فطر کار جمع آوری زکات فطره را برعهده داشتند.

به گفته شیخ پور مبالغی که از طریق زکات جمع‌آوری می‌شود در بخش‌های مختلف مسکن، تحصیل و امور معیشتی محرومان و نیازمندان هزینه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری قطره قطره آب برای خانواده | ببینید
  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد