Web Analytics Made Easy - Statcounter



مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج از ریزش ساختمان متروکه در محله قدیمی "سر تپوله" این شهر خبر داد و گفت: به گفته نیروهای هلال‌احمر ۶ نفر زیر آوار هستند.

به گزارش تسنیم، لحظاتی قبل ساختمان متروکه در محله قدیمی "سر تپوله" این شهر ریزش کرد و به گفته اهالی محل، از مدت‌ها قبل جز چند معتاد کسی در آن سکونت نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح وکیلی، مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج در این‌باره در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه پس از اعلام این حادثه، آتش‌نشانان به سرعت در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی عملیات آواربرداری را انجام دادند، اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و امداد گران هلال احمر یک نفر زنده از زیرآور نجات یافته اما به گفته نیروهای هلال‌احمر و ساکنان محل ۶ نفر زیر آوار هستند.

وی افزود: از ابتدا نیروهای هلال احمر خبر از ۶ نفر زیر آوار می‌دادند که اکنون اخبار ضد و نقیض و هر بار ۴ یا ۲ نفر را اعلام می‌کنند.

مسئول روابط‌عمومی شهرداری سنندج از دستور شهردار برای تخلیه منازل مسکونی اطراف این ساختمان در سنندج خبر داد و گفت: احتمال ریزش بخش دیگری از این ساختمان متروکه نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون راه دسترسی به این محل بسته شده و آواربرداری به خاطر وضعیت کوچه به سختی در حال انجام است.

وکیلی با ذکر اینکه خوشبختانه هیچ فوتی و مصدوم ناشی از این حادثه نداشته‌ایم، ابراز داشت: عملیات جستجو و نجات برای یافتن اجساد زیر آوار این ساختمان با حضور نیروها و سگ‌های زنده یاب هلال‌احمر در حال انجام است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای

به گزارش قدس خراسان، حسن جوان اظهار کرد: بدون اطلاع قبلی از طریق مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای مدیریت بحران  با تماس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی شهرستان بردسکن مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۵ محور بردسکن به انابد سه راهی روستای حطیطه بلافاصله دو تیم از این پایگاه در قالب یک دستگاه آمبولانس و خودروی امداد و نجات به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن افزود: خوشبختانه در اجرای این مانور تیم امداد و نجات جاده‌ای این پایگاه در اسرع وقت در محل حادثه حضور و نسبت به رها سازی مجروحین این حادثه فرضی اقدام کردند.

وی هدف از اجرای این مانور را آمادگی نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی در مواقع حوادث جاده‌ای اعلام کرد.

جوان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده پس از گذشت ۱۵ سال تنها پایگاه امداد و نجات جاده ای این شهرستان از موقت به ثابت تبدیل شد و در ایام تعطیلات نوروزی این پایگاه به صورت شبانه روزی فعال بود.

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: با توجه به اینکه تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان بردسکن دو طرفه است و حتی یک کیلومتر راه دو بانده نداریم و از طرف دیگر محور بردسکن به سبزوار یکی از محورهای بحرانی در کشور است به دنبال این هستیم یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت دیگر در این محور ایجاد شود که در این راستا موافقت اولیه گرفته شده است که پس از تایید و تصویب نهایی امید است در سال جاری این مهم تحقق پیدا کند.

در حاشیه این مانور مهندس علی سروری دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران  شهرستان بردسکن ضمن تقدیر از مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان مبنی بر برگزاری این مانور فرضی از حضور به موقع نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید موسوی در رسیدن به سر صحنه تصادف  قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی یکی از دستگاه‌های موفق در ستاد خدمات سفر شهرستان بردسکن بود. 

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • آماده باش نیروهای هلال احمر یزد
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار