Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ثبت نام دانش آموزان گیلانی با نام نویسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از ابتدای خرداد امسال در مقاطع مختلف برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

به گفته محمد فائزی، ۳۸۶ هزار دانش آموزان گیلانی در ۳ هزار و ۸۳۱ مدرسه فعال در استان تحصیل می‌کنند و امسال ۸ هزار و ۸۵۳ دانش آموز گیلانی در آزمون ورودی مدارس خاص در استان شرکت کردند که هزار و ۵۰ نفر برای مدارس نمونه دولتی، ۴۲۴ نفر برای تیزهوشان متوسطه اول و ۳۶۳ نفر برای متوسطه دوم پذیرفته شده و ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام نویسی دانش آموزان کلاس دهم از نیمه دوم تیر و پس از تکمیل پاسخنامه هدایت تحصیلی آغاز می‌شود و نام نویسی دانش آموزان متوسطه اول هم که از اول تیر آغاز شده تا پایان مرداد ادامه دارد.

برای نام نویسی دانش آموزان پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی، حضور اولیا الزامی است، ولی نام نویسی دانش آموزان میان پایه از سوی مدیران مدارس و بدون حضور اولیا انجام می‌شود.

اداره کل آموزش و پرورش گیلان ۳۴ اداره، ناحیه و منطقه در شهرستان‌های مختلف استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش گیلان دانش آموزان نام نویسی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی