Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@05:31:44 GMT

بازار مسکن پایین‌تر از تورم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۲۲۵

بازار مسکن پایین‌تر از تورم

بازار مسکن پایین‌تر از تورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازار مسکن پایین تر از تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نقطه‌به‌نقطه در قم ۱۰ درصد کاهش یافت

جواد شاکر آرانی گفت: متوسط کاهش تورم نقطه‌به‌نقطه در کشور هفت درصد است که درقم این آمار سه درصد بیشتر از میانگین استان‌های دیگر می‌باشد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم بیان کرد: استان قم طبق آخرین اطلاعات مرکز آمار کشور در بخش تورم ۱۲ماهه در جایگاه نوزدهم در بین استان‌های کشور قرار گرفته‌است.

او ادامه داد: همچنین قم در تورم نقطه‌به‌نقطه در جایگاه بیست و یکم و از نظر تورم ماهانه در رتبه نخست کشور با اختلاف بسیار ناچیز با چند استان دیگر قرار گرفته‌است.

شاکر آرانی تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند مبنای محاسبات اقتصادی قرار بگیرد تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم ۱۲ماهه است که روند کاهشی آن طی سال گذشته در استان قم ملموس بوده‌است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم بیان کرد: با اجرای طرح‌های مستمر در حوزه نظارت و تنظیم بازار و فعال‌سازی برخی از ظرفیت‌های مردمی مانند طرح" کاسبان امین" انتظار می‌رود روند کاهشی تورم طی سال جاری در قم با سرعت بیشتری ادامه یابد.

شایان ذکر است پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سال گذشته سایتی جهت شناسایی کاسبان امین عضو اتحادیه‌های صنفی خواروبار، بنکداران و پروتئین برای توزیع کالا‌های اساسی با قیمت مصوب راه‌اندازی شده تا مردم قم بتوانند به راحتی کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بر همین اساس پیرو مصوبه ستاد تنظیم بازار استان بستری به‌منظور ثبت نام کاسبان امین فعال در محلات قم فراهم شده تا کالا‌های اساسی از طریق این واحد‌های صنفی بدست مصرف کننده برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • تثبیت نرخ ارز عامل کاهش تورم است
  • خبر جدید در مورد حق مسکن کارگران
  • جزئیات پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن کارگران
  • جزییات پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن کارگران
  • جزییات پیشنهاد افزایش ۳۵درصدی حق مسکن کارگران
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در قم ۱۰ درصد کاهش یافت
  • قیمت طلا به ۲۳۹۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳