Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران در روز جاری (دوشنبه) فعال هستند.

به گزارش ایسنا، ستاد مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران اعلام کرد که در روز دوشنبه (13 تیرماه) کلیه مراکز معاینه فنی فعال هستند.

مرکز آبشناسان، سراج، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان‌آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر و کلیه واحدهای سیار از ساعت 7 تا 16 و مراکز بیهقی، نیایش، دماوند، الغدیر و ایران خودرو از ساعت 7 الی 15 و مراکز شقایق و چمران از ساعت 7 الی 14 فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاخانه ببینید| تصاویری خیره‌کننده از حمله میلیون‌ها ملخ/ روزی 40 هزار تن غذا می‌خورند ببینید | ریزش کوه بر روی ده‌ها کامیون در ترکیه فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 747637

دیگر خبرها

  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان