Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@07:32:29 GMT

◄ مرگ تکنسین لوکوموتیو در راه‌آهن سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۳۲۹

◄ مرگ تکنسین لوکوموتیو در راه‌آهن سیرجان

تین نیوز

مسئولان راه‌آهن فوت یکی از تکنسین‌های لوکوموتیو را در محدوده شهرستان سیرجان به دنبال بروز یک سانحه طی روز یکشنبه تایید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، خطوط ریلی شهرستان سیرجان از نظر ساختار اداری زیرنظر اداره کل راه آهن هرمزگان اداره می شود که مسئولان این اداره کل نیز در زمینه این سانحه توضیحاتی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین لاهوتی مسئول روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان توضیح داد: برخورد یکی از کارکنان راه آهن با لوکوموتیو (کشنده ریلی) قطار موجب مرگ وی شد.

وی افزود: صبح امروز یکی از پرسنل عملیاتی راه آهن سیرجان به نام «محمد.آ» و ۳۵ ساله در زمان انجام مانور، با لوکوموتیو منفرد برخورد کرد که جان خود را از دست داد.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان اظهار داشت: علت این سانحه توسط کمیسیون پیشگیری از سوانح استان هرمزگان در دست بررسی است.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد و با استان هرمزگان دارای مرز مشترک است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین اداره کل راه آهن هرمزگان اداره کل راه مرگ روابط عمومی راه آهن سیرجان اداره کل راه آهن هرمزگان اداره کل راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: اخلاق و نظم مهمترین رکن در خدمت به مردم است.

احسان کامرانی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اخلاق نیکو را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ارباب رجوع با خوش رویی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید؛ مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله مجید سلحشور فرماندار پیشین میناب قدردانی و محمد رادمهر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان میناب معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • رونمایی از سومین اثر شاعر غزلسرای هرمزگان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان