Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حشمتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر گونه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز در شهرهای اصفهان، هرند، کوهپایه، ورزنه، جرقویه، نایین، خورو بیابانک، فلاورجان، نجف آباد و اردستان تعطیل است.  

وی ادامه داد: کارگروه اضطرار آلودگی هوا شب گذشته پس از ارائه پیش بینی های اداره کل هواشناسی در مورد وقوع گرد و غبار تشکیل شد و توصیه های ایمنی و بهداشتی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شرایط کانون های گرد و غبار که در سطح استان اصفهان وجود دارد و برخی از آنها هم منشاء خارجی دارد، افزود: کارگروه اضطرار آلودگی هوا شب گذشته پس از اعلام اداره کل هواشناسی تشکیل شد و ضمن بررسی شرایط و مقایسه با دیگر استان‌ها، به این جمع‌بندی رسیدیم که در زمان حاضر در حد تعطیلی فعالیت های آموزشی فوق برنامه و ورزشی در فضاهای باز و فعالیت های صنعتی و عمرانی تصمیم گیری کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه اصلی ترین کانون آلودگی مربوط به جنوب استان سمنان است ،اظهار داشت: فعالیت‌های آموزشی و کلاس های فوق برنامه باید در تمام شهرستان‌های استان تعطیل باشد. 

وی با بیان اینکه این وضعیت بحرانی را در نیمه اول سال وجود دارد و هر لحظه امکان وقوع آن وجود دارد اضافه کرد:  امروز بسیاری از همشهریان در حال ورزش و دوچرخه سواری بودند.

حشمتی تاکید کرد: شهروندان و بویژه افراد حساس و دارای بیماری های خاص، برای حفظ سلامتی خود باید نسبت به بررسی کیفیت هوا پیش از انجام هر گونه فعالیت ورزشی در فضای باز توجه لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به دلایل تفاوت در تصمیم گیری ها در اصفهان و دیگر استان ها از نظر تعطیلی ادارات و ارگان ها افزود: شب گذشته شاخص کیفیت هوا در تهران روی ۵۰۰ قرار داشت و البرز ۴۳۳ بود اما اصفهان بر روی ۱۹۰ قرار داشت و پیش بینی های هواشناسی حاکی از این بود که این آلودگی هوا افزایش پیدا نخواهد کرد و در همین حد باقی خواهد ماند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه همواره با این وضعیت در این فصل سال مواجه هستیم اظهار داشت: همواره در ۶ ماه اول سال در استان با شرایط وقوع گرد و غبار مواجه هستیم و اما وارونگی هوا و اینورژن که در نیمه دوم سال رخ می دهد متفاوت است.

وی ادامه داد:مردم باید توجه ویژه ای را به موضوع آلودگی هوا داشته باشند چرا که در ۶ ماه اول و دوم سال با این موضوع مواجه هستیم و این دیگر بعنوان یک بحران نیست و همیشه با آن مواجه هستیم و در صورتیکه نتوانیم فعالیت های خود را با آن تنظیم کنیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

   

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان آلودگی هوا سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان آلودگی هوا حفاظت محیط زیست استان اصفهان مواجه هستیم آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد دریامحور مردمی نیست

کارشناس حمل‌ونقل گفت: تا زمانیکه به این باور نرسیم در تمامی حوزه‌ها مردم نقش اساسی ایفا می‌کنند به اهداف تبیین شده دست نمی‌یابیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ یحیی ضیایی درباره شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: تا زمانیکه به این باور نرسیم در تمامی حوزه‌ها مردم نقش اساسی ایفا  کرده و می‌توانند عامل تحول باشند، کار به خوبی پیش نرفته و به اهداف تبیین شده دست نمی‌یابیم.

وی افزود: اقتصاد دریامحور مقوله بسیار مهمی است که نیازمند مردمی شدن است و در حوزه جهش تولید می‌توان در پسکرانه بنادر اقدامات بسیار مهمی انجام داد.

گلایه مالکان کشتی از وزارت نفت

وی با بیان این‌که باید به ظرفیت‌های حوزه دریایی و بندری توجه ویژه شود، گفت: پسکرانه بنادر محیط بسیار مناسبی برای فعالیت کارخانجات تولیدی و صنعتی است و می‌توانیم شاهد اشتغال‌آفرینی اثرگذار در این راستا باشیم. فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر، می‌تواند زمینه‌ساز جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش تعاونی‌ها در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • اقتصاد دریامحور مردمی نیست
  • تمدید دستور العمل شرایط فوق العاده در رژیم صهیونیستی
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه
  • وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ ایران؛ ممنوعیت فعالیت‌های آموزشی و ورزشی در فلسطین اشغالی
  • وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ ایران؛ ممنوعیت فعالیت‌های آموزشی و تحصیلی و ورزشی در فلسطین اشغالی
  • تمام فعالیت‌های آموزشی در اسرائیل تعطیل شد
  • تمام فعالیت‌ های آموزشی از یکشنبه در اسرائیل تعطیل شد