Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

طی ساعات ابتدایی روزگذشته ( یکشنبه 12 تیرماه ) ، شاهد وقوع اختلالی موقت در سامانه های اینترنتی  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بودیم. تشدید اقدامات مخرب  سایبری در سرتاسر دنیا و فعالیتهای معاندین در ضدیت با نشر فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، منجر به بروز این اختلال چند ساعته گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن تشکر از دست اندرکاران فنی و متخصصین عزیز بابت احیای فوری  سامانه الکترونیکی مذکور و بازگرداندن آن به وضعیت اولیه و طبیعی، فعالیتهای سایبری و مجازی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سر گرفته خواهد شد. به اطلاع می رساند که مطابق بررسی های فنی و دقیق صورت گرفته، ابعاد خسارت ناشی از این حمله سایبری محدود بوده و عملیات بازیابی داده ها  به خوبی انجام شده است. 

جدیت و اهتمام روزافزون  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  تبیین و ترویج ارزشهای ذاتی و اصیل فرهنگی کشور در سطح جهان،  منجر به خشم دشمنان کژاندیش و کوته نگری شده است که سالهاست در تلاطم طغیان و مواجهه با ملت عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سردرگم و مستاصل مانده اند. دشمنانی که در میدان نبرد فرهنگی و جهاد تبیین خود را روز به روز در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی  و ملت ایران ناتوان و شکست خورده می بینند، تلاش کردند خاک بر صورت خورشید بپاشند، غافل از اینکه اصالت و بنیان مستحکم قرارگاه فرهنگی نظام در عرصه بین الملل ، روزنه ای  برای طرد شدگان ملت ایران باقی نگذاشته است. 

تلاش مذبوحانه دشمنان و معاندین در ایجاد اخلال سایبری اخیر در سامانه ها و بزرگنمایی آن، حکایت از هدفگذاری صحیح  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسیر جهاد تبیین و نشر فرهنگ غنی کشورمان در سرتاسر دنیاست. هر چند خشم معاندین  از عزم استوار  و اراده  قوی این سازمان   در خصوص  تبیین و ترویج فرهنگ غنی کشورمان در عرصه بین الملل قابل درک می باشد، اما  انشاالله مسیر طراحی شده و هدفمند کنونی  با قوت و جدیت از سوی سربازان ولایتمدار جبهه نبرد فرهنگی با دشمن طی خواهد شد. بدخواهان فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم اطمینان داشته باشند که چنین اقدامات بی ارزش و مضحکانه ، تاثیری جز افزایش انگیزه و  قدرت این مجموعه فرهنگی عظیم و استوار  در پیشبرد اهداف خود نخواهد داشت. 


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حمله سایبری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟