Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش توانمندسازی و سیاست های اجتماع محور برای کاهش آسیب های اجتماعی در محلات کم برخوردار، گفت: سیاست های صرفا حاکمیتی در این زمینه رافع مشکلات نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد اسداللهی در دومین جلسه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار استان، اظهار داشت: خوشبختانه با تاکید مقام معظم رهبری، وزارت کشور برخی اقدامات گره گشا را در این زمینه انجام داده؛ از جمله ایجاد دفاتر تسهیل گری در پهنه شمال تبریز که جمعیت 80 هزار نفری  را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهار دستگاه متولی این طرح یعنی کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعیت هلال احمر با وزارت کشور تفاهم نامه طرح مذکور را امضا کرده اند، گفت: سایر دستگاه های اجرایی به فراخور نیاز از جمله شهرداری ها موظف به همکاری با اجرای مطلوب این طرح در استان ها شده اند.

اسداللهی شفافیت در پهنه بندی محلات تعیین شده برای این طرح را به منظور بهبود عملکرد و عدم موازی کاری لازم برشمرد و افزود: در این راستا و برای برنامه ریزی بهتر، دستگاه های متولی نیازمندی های محلات تحت پوشش را استخراج و به همراه برآورد اعتبار مورد نیاز به استانداری اعلام کنند تا با انعکاس به مبادی ذیربط در تخصیص بودجه مورد نیاز اقدام اساسی صورت گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شوراها در راستای ارتقای عملکرد دستگاه های متولی، گفت: تعدد طرح ها در حوزه توانمندسازی و توسعه محلات کم برخوردار، انرژی زیادی از متولیان امر می گیرد و موازی کاری نتیجه امر را آن چنان که باید به دست نمی دهد. لیکن ناگزیر باید با هماهنگی، هم اندیشی و هم افزایی بتوان تا حدود زیادی از موازی کاری و هدررفت منابع جلوگیری کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز محلات کم برخوردار آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقیريال  رسالی احدی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود