Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه گفت:اسکان موقت و تامین غذای گرم مردم زلزله‌زده هرمزگان از همان ساعت اول زلزله تامین شد.

شهرام اسکندری، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در گفگتو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو پیرامون بررسی وضعیت زلزله زدگان هرمزگانی گفت:اسکان موقت و تامین غذای گرم مردم زلزله زده هرمزگان از همان ساعت اول زلزله تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر برای تامین خنک کننده های هوا درحال تلاشیم با توجه به این که گرما بسیار شدت گرفته است. به دلیل پس لرزه های مدام مردم نمیتوانند در خانه زندگی کنند

وی ادامه داد: درحال حاضر شرایط پایدار است. ۱۸ روستای زلزله زده وجود دارد که دسترسی به آن ها سخت است اما درحال تلاش برای آواربرداری از آن ها هستیم. کاکنس های زیادی به وسیله سپاه خریداری شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 اسکندری در پایان اظهار داشت: مشکل سرویس بهداشتی در مناطق نیز برطرف شده است. نیازهای غذایی مردم زلزله زده نیز با کمک استاندار تامین شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلزله هرمزگان نیروی زمینی سپاه مردم زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است