Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا، رضا لعلی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان شرقی و مصوبات مربوط به شهرستان بناب اظهار کرد: مسئولین باید پیگیر مصوبات جذب اعتبارات تخصیص یافته در حوزه خود باشند.

وی با تأکید بر ضرورت ارتباط بی واسط مسئولین با مردم به منظور اطلاع از مسائل و مشکلات آنان تشریح کرد: مسئولین و کارکنان ادارات باید ضمن تکریم ارباب رجوع برخورد مناسب با مردم را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اداری شهرستان بناب همچنین به مسئولین تأکید کرد در ویترین ادارات افرادی حضور داشته باشد که با زبانی نرم و خوش با مردم صحبت کنند و علاقمند به حل مشکلات مردم هستند.

لعلی سپس با اشاره به ضرورت اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: بحث عفاف و حجاب را مسئولین بایستی از ادارات خود شروع کنند و از آنجایی که مسئولین ادارات به عنوان نمایندگان دولت و نماینده نظام هستند باید نسبت به پوشش خانواده های خود نیز حساس باشند، به گونه ای که پوشش آنها باید در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی بیان کرد: بانک ها نیز لازم است از مصوبات دولت و بانک مرکزی در اعطای تسهیلات تبعیت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت پرهیز از رفتار دوگانه با مردم در ادارات گفت: نمی شود کسی در اداره ای مشکلی داشته باشد و حل نشود، ولی مشکل مشابه یک شهروند دیگر در همان اداره حل شود؛ لذا لازم است با مشکلات همه مردم به شکل مساوی برخورد کرد.

وی همچنین از اخذ بیش از ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات شهر بناب از محل ستاد بازآفرینی شهری با پیگیری و هماهنگی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات صورت گرفته آسفالت فوق صرفاً در محلات هدف انجام خواهد شد که توسط ستاد بازآفرینی شهری تعیین شده است.

فرماندار بناب در خاتمه به مدیران دستگاه های خدمات رسان تأکید کرد از قطع انشعابات مردم بخصوص انشعابات ادارات بدون هماهنگی قبلی با فرمانداری اجتناب کنند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی بناب دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بناب دولت سیزدهم آذربایجان شرقی بناب دولت سیزدهم شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به مشمولان در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی آبادان می‌گوید: ۴۴۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن به مشمولان در این شهرستان اختصاص یافته است.

 به گفته مهرداد پورک: تا کنون در این طرح ۳۵۰ قطعه زمین قرعه کشی شده است و ۹۰ قطعه دیگر نیز به زودی قرعه کشی می‌شود.

  بر اساس قانون جوانی جمعیت، دولت مکلف است یک قطعه زمین یا واحد مسکونی حداکثر به میزان ۲۰۰ متر برای ساکنین در روستاها یا شهرهای کمتر از ۵۰۰ هزار نفر و در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر، زمین یا واحد مسکونی بسته به اعلام ظرفیت توسط دولت مبنی بر وجود زمین یا واحد مسکونی در شهرک های اطراف، شهرهای جدید یا شهرهای مجاور اختصاص دهد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبادان ابراز امیدواری کرد با تعامل و همدلی مسئولان شهرستان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان در موعد مقرر به سرانجام برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • اختصاص زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به مشمولان در آبادان
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستاهای بدون آب آشامیدنی
  • تاکید بر تسهیل امور مردم و تکریم آن‌ها از سوی مسئولین