Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:23:05 GMT

۳۶۰۰ تن کالای اساسی در بازار استان ایلام توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۶۸۲

۳۶۰۰ تن کالای اساسی در بازار استان ایلام توزیع شد

آذرنوش عموزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مهرماه سال گذشته بر اساس قانون بخشی از نظارت بازار بر عهده وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی مانند روغن، برنج، قند و شکر و دیگر اقلام اساسی است، تلاش‌های خوبی از طریق بازرسان جهاد کشاورزی استان انجام گرفته ولی هنوز در ابتدای کار قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عموزاده افزود: بر اساس آمار چهار هزار و ۲۷۵ تن کالای اساسی به استان اختصاص داده شده که تاکنون ۳ هزار و ۶۴۹ تن کالای اساسی توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام افزود: این اقلام شامل یک هزار و ۷۰ تن برنج، ۶۹۵ تن شکر، زنبورداران ۲۲ تن شکر برای زنبورداران، ۳۶۵ تن شکر صنف و صنعت و دیگر کالاها بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۹۲ تن مرغ منجمد در سطح بازار توزیع شده است، در حال حاضر در بحث توزیع مرغ کشتار روز در بازار استان نیز مشکلی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون در سطح بازار استان ایلام کمبود هیچ گونه کالای اساسی وجود ندارد، فقط بحث گرانی است که قطعاً نظارت‌ها در این زمینه بیشتر می‌شود.

عموزاده اضافه کرد: مرغ، گوشت قرمز، برنج شکر و دیگر اقلام در سطح بازار موجود است، کالاهای اساسی به تدریج وارد بازار می‌شوند تا نقش تنظیم بازار را داشته باشند یعنی اینکه از بالارفتن قیمت‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 5530156

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی ایلام کالاهای اساسی ایلام بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد کنکور زلزله آمار کرونا شیراز جهرم اردبیل کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در روز بازار اسفراین انواع اقلام و مایحتاج زندگی ارائه می شودبه گفته شهروندان اسفراینی قیمت در این بازار از تولید به مصرف خیلی مناسب است.

از دید شهروندان شور و شوق خاصی در این مکان وجود دارد و علاوه برآن می توان همه اقلام ضروری و لازم را تهیه کرد که از این لحاظ برای شهروندان صرفه اقتصادی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد