Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:43:24 GMT

حدود و ثغور طبیعت خط قرمز سازمان منابع طبیعی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۶۸۳

حدود و ثغور طبیعت خط قرمز سازمان منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، عباسعلی نوبخت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی گفت: خط قرمز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور حدود و ثغور طبیعت است که متعلق به بیت‌المال بوده، و کسانی که در تاراج آن دست دارند، قانون آن‌ها را رها نمی‌کند.

نوبخت با بیان اینکه با مشارکت مردم، منابع طبیعی قوی‌تر می‌شود، افزود: باید در خصوص جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت سمن‌ها در اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری توجه و اهتمام ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری متولی امنیت زیستی مملکت است و امنیت زیستی نقطه اتصال امنیت ملی و امنیت غذایی است.

نوبخت با اشاره به لزوم نتیجه محور بودن گزارش اقدامات انجام شده در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید کرد: ما متولی حفظ پوشش گیاهی هستیم، پوشش گیاهی کاربری‌های غیرقابل تبادلی دارد که اساسی‌ترین کاربری آن در حوزه آب است، بنابراین تمام فعالیت‌ها و بخش‌های منابع طبیعی و آبخیزداری باید در راستای ارتقای کمی و کیفی پوشش گیاهی باشد.

کد خبر 5530153 روح اله صابرزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: عباسعلی نوبخت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور سمن ها آبخیزداری منابع طبیعی بورس مصرف برق بانک مرکزی زلزله هرمزگان وزارت نفت وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی بانک مرکزی ایران اعزام حجاج قیمت سکه بهار آزادی بیمه رستم قاسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی نهضت ملی مسکن منابع طبیعی و آبخیزداری سازمان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی طی مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر، مدیر کل سازمان منابع طبیعی استان و مسؤلان شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک (گێوژ) با همکاری همیاران و فعالین طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

لازم به ذکر است با همکاری اداره منابع طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، تداوم کاشت نهال زالزالک طی روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • خطر انقراض بیخ گوش گیاهان کوهی ایلام