Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان روز گذشته از دستیارانش در تیم اصفهانی رونمایی کرد.

مشهورترین نام در این میان دستیاران مورایس، هوگو آلمیدا بازیکن سابق تیم ملی پرتغال بود. آلمیدا یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال پرتغال است و در کارنامه اش 57 بازی ملی برای پرتغال دیده می شود و 19 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه امروز نشریات پرتغالی به حضور این بازیکن سرشناس پرتغالی در کادر فنی سپاهان پرداختند. نشریه «آبولا» در این زمینه نوشت: بازیکن سابق تیم ملی پرتغال دستیار ژوزه مورایس در ایران شد.

مورایس، سرمربی جدید سپاهان،  پائولو سانتوس (مربی دروازه بان)، ژائو پدرو (مربی بدنساز) و خبر بسیار خوب، هوگو آلمیدا بازیکن سابق تیم ملی پرتغال را به عنوان دستیار در اختیار خواهد داشت.آلمیدا، 38 ساله، که اخیراً آکادمیکا را ترک کرد، جایی که به عنوان کمک مربی در تیم زیر 23 سال و تیم اول کار کرد.

همچنین نشریه «noticiasaominuto» پرتغال هم حضور هوگو آلمیدا یکی از بازیکنان سرشناس تاریخ تیم ملی پرتغال در لیگ ایران در کنار مورایس را بازتاب داد و این خبر را خوب و خوشحال کننده برای این بازیکن سابق تیم ملی پرتغال دانست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مورایس هوگو آلمیدا سپاهان بازیکن سابق تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان پس از سه ماه نتیجه نگرفتن به جایی رسیده که برای بازگشت به روند پیروزی بیشتر از اینکه به آمادگی فنی و بدنی نیاز داشته باشد، به آمادگی روحی و روانی احتیاج دارد و برای همین هم کادر فنی پرتغالی این تیم در جریان تمرین ریکاوری پس از پیروزی در دربی اصفهان آیتمی برای تقویت شرایط روانی تیم و تقویت کار تیمی در نظر گرفته بود.

در این بخش از تمرین سپاهان بازیکنان در چند گروه تقسیم شده‌اند و با استفاده از اهرم‌هایی در حال چیدن قطعات قرار گرفته روی صحنه روی هم هستند.

سپاهان ترسناک‌ترین تیم فوتبال ایران در شروع فصل جاری بود واگر از هفته‌های پایانی نیم فصل اول وارد بحران نمی‎‌‌شد، شاید حالا با اختلاف در صدر جدول رده بندی‌ قرار داشت، اما آنها حالا اختلاف قابل توجه 11 امتیازی با صدر جدول دارند و مورایس برای اینکه تیمش هم از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند و هم  فرهنگ کار گروهی بهتری پیدا کند، آیتم متفاوتی را برای آنها در نظر گرفته بود.

طلایی‌پوشان اصفهانی آماده دیدار روز یکشنبه برابر ملوان در انزلی می‌شوند؛ دیداری که برای تثبیت جایگاه سومی این تیم بسیار پراهمیت است.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس