Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آنلاین، سید محمد محمدی اظهار کرد: غالب موارد مثبت کرونا در روزهای اخیر در جنوب غرب خوزستان به صورت سرپایی بودند و در موارد بستری تغییری ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در کشورهای همسایه شاهد افزایش موارد ابتلا به این ویروس هستیم این نگرانی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی ما نیز این افزایش را در منطقه شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ساکنان منطقه خواست برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند و در مکان‌های شلوغ حتما از ماسک استفاده نمایند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در جنوب غرب خوزستان، تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیماری از طریق دام منتقل می‌شود و در نقاطی از منطقه دام به صورت آزاد در اماکنی به فروش می‌رسد که بدون نظارت هستند، شاهد ابتلای یک شهروند به تب کریمه کنگو بودیم.

محمدی خاطرنشان کرد: تنها یک مورد قطعی ابتلا به تب کریمه کنگو در این منطقه شناسایی شد که با تلاش کادر بیمارستان آیت‌الله طالقانی با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو لازم است گوشت را از فروشگاه‌هایی که مورد تایید دامپزشکی و بهداشت هستند خریداری نماییم و از خوردن گوشت نیمه‌پخته نیز پرهیز نماییم.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادن هستند.

کمک ۲.۵ میلیاردی به بیمارستان اروندکنار

رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار از کمک ۲.۵ میلیاردریالی خیریه کارساز به این بیمارستان خبر داد.

هنگامه پروین اظهار کرد: این مبلغ صرف خرید تجهیزات پزشکی جدید برای بیمارستان حضرت زینب شد.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب غرب آبادان قرار دارد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وضعیت کرونا در خوزستان شمار مبتلایان کرونا در خوزستان تب کریمه کنگو جنوب غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ حسین قاسمی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و طغیان رودخانه، طی تماس تلفنی با پرسنل ۱۱۵ جان ۲ مادر باردار به دلیل درد زایمان ۲۵ و۴۰ ساله نجات یافت.

وی افزود: طی تماس تلفنی به پایگاه اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس از جاسک و بشاگرد اعزام شد.

قاسمی اضافه کرد: مادر ۲۵ ساله به بیمارستان خاتم الانبیا جاسک و مادر ۴۰ ساله به بیمارستان بقیه الله الاعظم بشاگرد انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اظهار کرد: پس از پذیرش در بیمارستان‌ها، اقدامات درمانی لازم توسط تیم پزشکی انجام شد و خوشبختانه جان مادران باردار نجات یافت.

کد خبر 6080625

دیگر خبرها

  • افزایش ابتلا به بیماری کبدی با این نوشیدنی شیرین
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد
  • آبله مرغان، بیماری شایع اولین فصل سال است
  • افزایش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف این ماده غذایی