Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@09:35:17 GMT

کاهش ۳۵درصدی تردد در روز تعطیلی تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۷۳۹

کاهش ۳۵درصدی تردد در روز تعطیلی تهران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت به تاثیر تعطیلی ادارات بر ترافیک تهران پرداخت و گفت :دیروز کارگروه ویژه آلودگی هوا در شهر تهران تشکیل شد که ماحصل آن تعطیلی امروز ادارات پایتخت بود.

وی تصریح کرد: روزانه ۲۰ میلیون سفر درون شهری در شهر تهران به وقوع می پیوندد که ۳۵/۶ درصد از این ترددها سفرهای شغلی است که امروز خبری از این سفرها در معابر نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رازقی ادامه داد: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت صورت پذیرفت در اکثر معابر شهر تهران مانند بزرگراه شهید زین الدین ، بزرگراه بابایی ، بزرگراه یادگار امام(ره) ، بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه صدر ، شیخ فضل الله ،خیابان آزادی و نواب ، بزرگراه شهید همت ، شهید حکیم ، بزرگراه هاشمی رفسنجانی ، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی ، شهید چمران و آزادراه که همه روزه شاهد حجم بالای ترددها و ترافیک صبحگاهی در آنها بودیم ، امروز صبح ترافیک روان و در حال حرکتی را شاهد هستیم.

وی افزود : با توجه به اینکه اصناف و بازار شهر تهران تعطیل نیستند ترافیک صبحگاهی امروز دوشنبه با تاخیر شروع خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می شود که فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین بوده است پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر تردد کنند.

وی گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل ترافیک سرعت ها و سبقت ها حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش ترافیک تهران آلودگی هوا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک فقره آتش سوزی در یک کارگاه ساختمانی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

سید جلال ملکی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.

ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896747

دیگر خبرها

  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • معابر تهران خلوت و روان است