Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت چسب و رزین پرسیا زرین (مجتمع شیمیایی آبنوس) که از سوی بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است به دستور رییس جمهوری همزمان با روز صنعت و معدن و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مراسم افتتاحیه طرح توسعه مجتمع شیمیایی آبنوس با حضور مجازی رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با افتتاح چندین طرح و به مناسبت روز صنعت و معدن و روز پایانی دهه صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۷۳۲ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 120 نفر از جمله هشت طرح منتخب به بهره برداری رسیده با دستور رییس جمهوری است که از بانک صنعت و معدن تسهیلات سرمایه ثابتی معادل 1000 میلیارد ریال بابت ایجاد طرح تولید انواع رزین و طرح توسعه تولید فرمالین و اوره فرمالدئید تغلیظ شده و حد اعتباری سرمایه در گردش معادل 300 میلیارد ریال و دو فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبالغ 200 میلیارد و 150 میلیارد ریال دریافت داشته است.
مجتمع شیمیایی آبنوس تولید کننده انواع چسب صنعتی مایع و رزین‌های آغشته‌سازی در فاز طرح توسعه خود، یکی از تکمیل کننده‌های زنجیره تولید است که محصولات فرمالین، اوره فرمالدئید، کنسانتره و پودر گلیزر، دواتیل هکزانوپیک اسید، رزین‌های الکید، انواع رزین کوپلیمر اکریلیک تولید شده در صنایع پایین دستی، برای تامین نیاز واحدهای تولیدی و صنایع شیمیایی و صنایع سلولزی و سایر واحد های تولیدی را تامین می کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میلیارد ریال رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد