Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی ۱۹ زندانی زن در همدان توسط یک خیر خبر داد و اظهار کرد: از پایان سال گذشته با پیگیری حجت الاسلام حسن فاضلیان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و محمد کاظم حجازی؛ مدیرعامل مؤسسه شهید مدنی (ره) توسط آقای قهرمانی به نمایندگی از شرکت گلرنگ، ۱۹ زندانی زن آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بدهی این مددجویان ۲۱ میلیارد ریال بود که خیر نیک‌اندیش ۱۱ میلیارد ریال آن را پرداخت کرد و مابقی از طریق نقدینگی محکومین و تسهیلات بانکی پرداخت شد گفت: کمترین مبلغ بدهی مددجویان ۱۵۰ میلیون ریال و بیشترین آن ۴ میلیارد ریال بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه خیر نیک‌اندیش با شعار اینکه زندان جای مادران نیست توانست ۱۹ مادر نیازمند را یاری کند افزود: تمام این زندانیان با یک غفلت و با یک امضا گرفتار شده‌اند و هیچ کدام هم سابقه کیفری نظیر کلاهبرداری و بزهکاری نداشتند و خانواده‌های آبرومندی هستند.

وی در ادامه از آزادی یک زندانی پس از ۱۲ سال در همدان خبر داد و گفت: این فرد بدهکارترین زندانی همدان بود که از سال ۸۹ با محکومیت مالی ۱۲ میلیارد تومان گرفتار زندان بود که خوشبختانه طی چند روز اخیر آزاد شد. 

روحانی منش بیان کرد: این زندانی با گذشت شاکی، تقاضای اعسار،کمک سیستم قضائی، خیرین، دریافت تسهیلات و نیز پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان از طریق ستاد دیه از زندان آزاد شد.

انتهای پیام/89026/  

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی زندانی زن ستاد دیه بند نسوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است