Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، نخست وزیر استرالیا در نشست خبری مشترک با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد: استرالیا امروز افزایش یکصد میلیون دلاری کمک نظامی خود را اعلام می کند که میزان این کمک ها را به مجموع ۳۹۰ میلیون دلار می رساند.

آلبانس بدون اشاره به این که این مبلغ کمک اضافی به دلار آمریکا (۹۵ میلیون یورو) محاسبه شده یا دلار استرالیا (۶۵ میلیون یورو)، خاطر نشان کرد: کانبرا تحویل ۱۴ نفربر زرهی ، ۲۰ خودروی زرهی بوش‌مستر را به عنوان کمک های بیشتر علاوه بر تحویل پهپاد و کمک به مرزبانی اوکراین، در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرالیا همچنین از وضع تحریم‌های اقتصادی جدید علیه مسکو و همچنین «ممنوعیت اقامت در استرالیا برای ۱۶ وزیر و الیگارش جدید» خبر داد که به این ترتیب، تعداد این افراد به ۸۴۳ فرد حقیقی و ۶۲ عنوان حقوقی رسید.

نخست وزیر استرالیا همچنین از قصد کشورش برای ممنوعیت واردات طلا از روسیه خبر داد.

پیش از این نشست خبری، آلبانس از مناطق «بوچا»، «ایرپین» و «گوستومل» در حومه کی‌یف بازدید کرد و گفت: واضح است که مناطق غیرنظامی در این جنگ غیراخلاقی و غیرقانونی مورد هدف نیروهای روسیه قرار گرفته است.

آنتونی آلبانس همچنین گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در صورت شرکت در نشست گروه ۲۰ در ماه نوامبر در بالی، اندونزی، «از استقبالی که شایسته اوست» برخوردار خواهد شد؛ «که این استقبال از یک دوست یا کسی که به حاکمیت قانون بین‌المللی احترام می‌گذارد، نیست».

برچسب‌ها اوکراین مسکو روسیه استرالیا ولودیمیر زلنسکی ولادیمیر پوتین اندونزی پروندهٔ خبری جنگ در اوکراین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین مسکو روسیه اوکراین مسکو روسیه استرالیا ولودیمیر زلنسکی ولادیمیر پوتین اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم

رفتار بازار ارز در شرایط کنونی تحت تاثیر مسائل سیاسی و نظامی قرار دارد که با کاهش تنش‌های منطقه‌ای و گذشت زمان نرخ دلار حالت قبلی خود برمی‌گردد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همزمان با عملیات نظامی روسیه در اوکراین ارزش هر دلار به ۱۴۳ روبل رسید، اما بعد از حدود یک ماه شرایط مانند قبل شد و قیمت هر دلار در روسیه ۸۴ روبل شد.


با توجه به تجربه‌ای که از گذشته وجود دارد رفتار بازار‌ها در چنین شرایط روانی و برگرفته از هیجانات است و پایدار نخواهد ماند.

 

فارغ از این موضوع در قضیه افزایش قیمت ارز در کشورمان، شاهد فعالیت کانال‌های قیمت سازی هستیم که از خارج از مرز‌ها هدایت می‌شوند که به تعبیری یار دوازدهم رژِم صهیونیسیتی هستند و در شرایطی که معامله‌ای اتفاق نمی‌افتد قیمت‌ها را تغییر می‌دهند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا 
  • اسلواکی : مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر از دست داد
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • وزیر خارجه اوکراین رسما بابت قیمت نفت از غرب اخاذی می‌کند
  • چین تجهیزاتی با کاربرد نظامی به روسیه می فروشد
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم