Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس راکی گفت: بازیکنان طلایی پوشان و سرخ پوشان در لیگ نوجوانان شهرستان ایذه درگیر شدند؛ درگیری در ورزش و علی الخصوص فوتبال در تمام دنیا مرسوم است، ولی با این وجود هیئت فوتبال شهرستان به شدت با مقصران اصلی این درگیری‌ها مقابله خواهد کرد و حرکت زشت و زننده آن‌ها را به شدت محکوم می‌کند.

او در مورد رای موقت صادر شده برای این دو تیم و بازیکنان خاطی گفت: هر دو تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد و تمام عواملی که در این درگیری حضور داشتند تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راکی می‌گوید: به دلیل اینکه نیروی انتظامی همواره در مسابقات استانی و کشوری حضور پیدا می‌کنند، ما اینبار از آن‌ها نخواستیم در این مسابقات حضور پیدا کنند، ولی نمایندگان هیئت در مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ایذه در مورد زمان صدور رای نهایی در مورد عوامل درگیری گفت: برای صدور رای نهایی بازیکنان و افرادی که در این درگیری نقش داشتند به کمیته انضباطی فرا خوانده خواهند شد و بعد از اینکه دفاعیاتشان را ارائه دادند نهایتا تا هفته دیگر رای قطعی صادر خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول برخی از باشگاه‌های شهرستان به دلیل مشکلات اخلاقی که داشتند از حضور در لیگ محروم شدند و برخی از عوامل این باشگاه‌ها با تشکیل جلساتی قصد دارند در روند برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی تداخل ایجاد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حال حاضر خود را در موقعیتی نامناسب می‌بیند زیرا دو ستاره‌اش یعنی لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام هر دو می‌خواهند در بازی‌های المپیک تابستانی شرکت کنند و مدیران باشگاه ایتالیایی نگرانی‌هایی در مورد آمادگی جسمانی آنها دارند.

بازی‌های المپیک در ژوئیه سال جاری در پاریس آغاز می‌شود و حدود سه هفته تا اواسط آگوست ادامه خواهد داشت. فوتبال نقش کوچکی در بازی‌ها دارد و کشورها فقط به سه بازیکن بالای ۲۳ سال اجازه حضور در ترکیب تیم‌ها را می‌دهند.

در حال حاضر موضوع شرکت بازیکنان بزرگسال در المپیک یک موضوع جدی در فوتبال اروپاست. گزارش‌های متعددی از علاقه بسیاری از بازیکنان به حضور در المپیک منتشر شده اما در سمت دیگر باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید اعلام کرده‌اند که به بازیکنان‌شان اجازه شرکت در المپیک را نمی‌دهند.

گاتزتا دلو اسپورت هم امروز خبر داده که اینتر نگران حضور دو تن از مهاجمانش در المپیک است. مارتینز و تورام هر دو می‌خواهند به المپیک بروند و در یک سو اینتر از این موضوع به‌شدت ناراضی است زیرا مدیران باشگاه معتقدند حضور آنها در المپیک به آمادگی جسمانی‌شان ضربه بزرگی وارد خواهد کرد.

آنها قصد دارند در هفته‌های آینده با این دو بازیکن صحبت و آنها را از رفتن به المپیک منصرف کنند.

دیگر خبرها

  • دادمرز:معده ‌درد شدید از جهانی ۲۰۱۵ همراهم است/فدای ۱۱ نفرم!
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • درگیری جاده جابان یک نزاع خانوادگی بوده است