Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:30:09 GMT

واحد‌های متخلف پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۸۰۴

واحد‌های متخلف پلمب شدند


سید محمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: ۳ واحد صنفی به علت تخلفات متعدد از جمله گرانفروشی و تقلب علاوه بر پرداخت جریمه نقدی به نصب پارچه و پلمپ واحد صنفی محکوم شده بودند که حکم صادره از سوی مأمورین اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان ابرکوه اجرایی شد.

به گفته این مسئول قضایی: در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قیمت‌های مصوب، گرانفروشی و نادیده گرفتن موارد بهداشتی، واحد‌های متخلف تولیدی، توزیعی و صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شده و علاوه بر جریمه نقدی نسبت به پلمپ و نصب پارچه تخلف بر سر درب واحد‌های متخلف اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اظهار امیدواری نسبت به اثر بخشی مجازات‌های شدید فعلی و تعطیلی و پلمپ واحد‌ها گفت: برای مبارزه با گرانفروشی و برخورد با متخلفان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی با افرادی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت ننمایند به شدت برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی متخلف مقام قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان

سید مهدی قویدل گفت: با هدف اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره ها، آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و... می‌باشد، در خصوص آمار شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی بیان داشت: تعداد  شرکت کنندگان در دوره‌های  آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه  املاک و خودرو، هزار و ۳۰۳ نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی شدند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان افزود: طی ۲ سال گذشته  و با هدف نظارت از واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل: تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت