Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:44:33 GMT

نظرخواهی مکتوب به جای نشست هم اندیشی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۸۰۹

نظرخواهی مکتوب به جای نشست هم اندیشی

به گزارش "ورزش سه"، البته برگزاری این نشست در فوتبال حرفه ای دیگر کشورها مرسوم نیست و اجتماع مربیان لیگ برتری را تنها در سمینارهای آموزشی می بینیم. به هر صورت با توجه به حضور سه مربی در نشست هم اندیشی سازمان لیگ با مربیان لیگ برتر برگزاری این نشست در سال های آینده از دستور کار سازمان لیگ خارج می شود و نظر خواهی مکتوب از باشگاه ها جای آنرا خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به واقع در فصول آینده سازمان لیگ از باشگاه ها در خصوص شروع بازی های لیگ برتر نظر خواهی خواهد کرد. همان طور که به تازگی با نظر خواهی از باشگاه ها تصمیمات تازه ای را در خصوص پرداختی ها به بازیکن گرفت و نظرات مکتوب باشگاه ها در این باره منجر به وضع سقف قرارداد برای بازیکنان بین 8 تا 14 میلیارد تومان شد.

تاریخ فصل جدید بازی ها هنوز مشخص نشده است اما به نظر می رسد 20 یا 21 مرداد شاهد شروع فصل جدید بازی های لیگ برتر باشیم. از سویی لیگ برتر باید 20 شهریور به خاطر اردوی تیم ملی و انجام دو بازی دوستانه تعطیل شود. احتمالا سوپر جام هم در خلال بازی های لیگ برتر برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر سازمان لیگ باشگاه ها لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد

زی‌سان: امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران امروز همراه خودش رامین رضاییان را به نشست خبری قبل از مصاف با ترکمنستان در دور اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برد.

رضاییان در شرایطی همراه با قلعه‌نویی به نشست خبری رفت و درباره وضعیت تیم ملی و دیدار با ترکمنستان به گفتگو پرداخت که در بازی رفت دو تیم جایی در ترکیب اصلی نداشت و قلعه‌نویی تصمیم به استفاده از صالح حردانی در پست دفاع راست گرفته بود

حالا، اما با توجه به حضور رامین رضاییان در نشست خبری قبل از بازی به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی تصمیم به استفاده از او در ترکیب گرفته است.

معمولا سرمربیان در نشست‌های خبری قبل از بازی با بازیکنی حضور می‌یابند که در ترکیب اصلی بازی حضور دارد و حضور رضاییان در کنفرانس مطبوعاتی نیز چنین مفهومی خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • سازمان بهداشت جهانی خواستار حمایت از بیماران روانی در افغانستان شد.
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد