Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت جام جم آنلاین نوشت:‌چندی است که ثبت نام  جاماندگان سهام عدالت مطرح است. اما شرایط ثبت نام جاماندگان سهام عدالت برای  چیست؟ ثبت نام برای جاماندگان سهام عدالت برای  چه زمانی انجام می شود؟ ثبت نام جاماندگان سهام عدالت چگونه است؟ برای مطالب جاماندگان سهام عدالت با ما همراه باشید.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، محمدرضا پورابراهیمی در گفتگوی زنده تلفنی با استودیو میز­اقتصاد شبکه خبر سیما افزود: جاماندگان سهام عدالت بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند که تا کنون ۴ میلیون نفر شناسایی شده و مشمول دریافت سهام عدالت در فاز اول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دوم از جاماندگان را دهک‌های بعدی تا دهک ششم درآمدی تشکیل می‌دهند که از دریافت سهام عدالت جامانده اند.

نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد:با همکاری دولت تاکنون مجموع دارایی‌های دولت در بورس به میزان ۱۸۵ هزار میلیارد تومان شناسایی شده، البته دارایی‌های بورسی وغیربورسی دولت توسط سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد هم و ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس محاسبات انجام شده، ­قرار است تا پایان تابستان امسال، سهام عدالت به جاماندگان تخصیص و در مرحله بعدی هم باید کارگران فصلی، بازنشستگان، شناسایی شده و کسانی که از سهام عدالت جا مانده‌اند، سهام عدالتشان را دریافت خواهند کرد.

پورابراهیمی تاکید کرد: مدیریت و مالکیت سهام عدالت باید به مردم واگذار شود، اینکه سهام بدهیم و مدیریت آن در اختیار مردم نباشد، قابل پذیرش نیست.

وی تصریح کرد: باید ساز و کاری طراحی شود تا سهامداران عدالت بتوانند در مجامع، شرکت‌ها مشارکت کنند، از طرفی باید مراقبت شود که افرادی با خرید و فروش سهام در ایام مجامع بر این سهام مسلط نشوند و جایگزین دولت نشوند. نباید اداره سهام عدالت ماهیت دولتی داشته باشد. تاکنون سهام عدالت به نام مردم و به کام دولت بوده است.

 

جاماندگان سهام عدالت نیازی به ثبت‌نام ندارند

حسین قربان زاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی در زمینه جاماندگان سهام عدالت می‌گوید: جاماندگان سهام عدالت در وضعیت فعلی لازم نیست، هیچ‌گونه اقدامی را انجام دهند و همچنین هیچ مبلغی را نباید برای ثبت‌نام پرداخت کنند.

وی ادامه داد: همچنین مشمولان جدید دریافت سهام عدالت باید نسبت به این موضوع آگاه باشند که نیازی به ثبت‌نام نیست، جاماندگان مرحله نخست جزو ۲ نهاد حمایتی هستند که از سوی وزارت تعاون تعیین و مورد تایید قرار گرفتند.

واریز سود سهام عدالت در پایان تیرماه

البته افرادی سهام عدالت دارند و هنوز موفق به دریافت سود این سهام نشده‌اند، می توانند با ارائه شماره شبای خود در سجام در ماه‌های آینده این سود را دریافت کنند.

محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در این زمینه می‌گوید: مرحله سوم واریز سود سهام عدالت که مشروط به دریافت شماره شبای جاماندگان است؛ در اواخر تیر انجام می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: جاماندگان سهام عدالت جاماندگان سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در محکومیت جنایات و ادامه نسل‌کشی هولناک رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله قاصم الجبارین

با ادامه دار بودن جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می‌سوزد و امروز مردان، زنان و کودکان غزه تاوان ایستادگی و عدالتخواهی خود را پس می‌دهند و بدون داشتن هیچ پناهی، بر روی آوار خانه‌های خود ایستاده و نشان پیروزی بلند کرده‌اند.

پیامبر اکرم(ص) : « کسی‌که در راه احقاق حق ستم‌دیده گامی بردارد خداوند قدم‌های او را در روزی‌که همه قدم‌ها می‌لرزد باثبات و استوار قرار می‌دهد» 

در حدیثی قدسی خداوند متعال نیز می‌فرماید «سوگند به عزت و جلالم که من از ظالم در دنیا و آخرت انتقام می‌گیرم و نیز کسی‌که مظلومی را ببیند و قدرت یاری او را داشته باشد اما یاری‌اش نکند، او را کیفر خواهم کرد»؛ این حدیث قدسی و کلام پیامبر اکرم(ص) مسیر زندگی را برای ما مشخص می‌کند.

رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود در چاه عمیق فرو افتاده و برای چند روز بقای بیش دست به هر جنایتی می زند؛غافل از اینکه وعده خداوند بر استقرار مستضعفین در روی زمین حق علیه باطل است و انشالله به زودی محقق خواهد شد.
 
در همین راستا ما زنان،دختران و خانواده‌های غیرتمند استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور انزجار خود را نسبت به اعمال وحشیانه حمله‌های رژیم صهیونسیتی ابراز نموده و هم قسم می‌شویم برای پایان دادن به نفس های آخر این رژیم کودک‌کش، تمام توان خود را به میدان آورده و روایتگر این اقتدار و حماسه باشیم تا مسیر تمدن‌سازی و ظهور را هموار نموده و نقش حیاتی خود را در این مسیر ایفا کنیم و اعلام می‌داریم در هر برهه و زمان همچون هشت سال دفاع مقدس مطیع امر ولی فقیه زمان با کوچک‌ترین اشارتی از سوی معظم له آماده دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستیم.

"به امید ظهوریگانه منجی بشریت و پیروزی نهایی ملت فلسطین و اقامه نماز در قدس شریف ان‌شاءالله"

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • خدمات عدالت محور شهرداری در مناطق مختلف شهر قم قابل تحسین است
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • پیشنهاد حذف ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم
  • کارزارهایی برای ابطال دستمزد ۱۴۰۳ و استیضاح وزیر کار
  • پیامبران بسترهای لازم فهم و ارتقای فکری مردم را فراهم می‌کردند
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد