Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان پنج تیم لیگ برتر فوتبال در نشست هم‌اندیشی سازمان لیگ غایب بودند و احتمالاً تعدادی از آنها، در فصل جاری از برنامه مسابقات انتقاد خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران هفته گذشته از سرمربیان تیم‌های حاضر در بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال دعوت کرد تا در جلسه هم‌اندیشی میان آنها، برای تعیین برنامه مسابقات تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه، نمایندگان 11 باشگاه لیگ برتری حضور داشتند که تنها سه نفر از آنها سرمربیان تیم‌های خود بودند! استقبال کمتر از 20 درصد سرمربیان را می‌توان به حساب مشغله‌ها و برنامه‌های تمرینی سکانداران نیمکت تیم‌ها دانست، اما برنامه‌ریزی مسابقات برای پنج باشگاه لیگ برتری اهمیتی نداشت که نماینده‌ای به این نشست هم‌اندیشی بفرستند!

پرسپولیس، سپاهان اصفهان، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان و ملوان بندر انزلی، تیم‌هایی بودند که به نشست مشورتی لیگ برتر وقعی ننهادند. این در حالی است که بازیکنان، سرمربیان و بازیکنان این تیم‌ها این حق را در طول مسابقات برای خود قائل می‌شوند که به برنامه لیگ برتر اعتراض کنند، بدون اینکه از فرصت سازمان لیگ برای خود بهره‌ای ببرند.

حضور تنها 3 سرمربی در نشست هم‌اندیشی سازمان لیگ! + عکس

این در حالی است که مربیان و مدیران این باشگاه‌ها فصل گذشته از منتقدان برنامه لیگ بوده‌اند. مثلاً یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار هفته پنجم پرسپولیس که بعد از بازی‌های ملی برگزار شد، گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای این هفته انجام نشد. ملی‌پوشان ما دو سفر سنگین به لبنان و اردن داشتند و بدون ریکاوری و استراحت به ما اضافه شده‌اند. هیچ جا چنین برنامه‌ای برای دیدارِ بعد از بازی‌های ملی نمی‌بینید.

برنامه‌های سازمان لیگ ممکن است اشکالات زیادی داشته باشد. با این وجود، سرمربیان و نمایندگان تیم‌های لیگ برتری فرصت کمک به این سازمان برای برگزاری بهتر مسابقات را داشتند که پنج باشگاه از آن استفاده نکردند. پیش‌بینی می‌شود سرمربیانی که اهمیتی برای شرکت در نشست هم‌اندیشی سازمان لیگ قائل نشدند، فصل جدید از منتقدان درجه یک سازمان لیگ در برنامه فشرده لیگ بیست‌ودوم باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ پرسپولیس نفت مسجدسلیمان یحیی گل محمدی ملوان بندرانزلی تیم فوتبال نساجی مازندران سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ پرسپولیس نفت مسجدسلیمان یحیی گل محمدی ملوان بندرانزلی تیم فوتبال نساجی مازندران نشست هم اندیشی سازمان لیگ لیگ برتری لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام سعید تابش‌نیا؛ سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، نشست این کمیته برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان ایران برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و کارنامه مربیان خارجی از کشور‌های صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در نشست بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس