Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدا وسیما، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از منتفی شدن فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی خبر داد.

وی افزود: از این به بعد فروش بلیت پروازهای داخلی با دلار را نخواهیم داشت این موضوع دیروز یکشنبه ۱۲ تیر نیز به ایرلاین‌ها به صورت مکتوب ابلاغ شده است؛ در جلسه‌ای هم که دیروز مدیران ایرلاین‌ها با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری داشته اند، این ممنوعیت به آنها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ ایرلاینی حق ندارد بالاتر از آنجه در وبسایت سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شده، اقدام به فروش بلیت پرواز داخلی کند.

وی تأکید کرد: مردم گرانفروشی را به ما منتقل کنند. دستور داده ایم در فرودگاه‌های کشور میز بازرسی گذاشته شود تا مردم مراجعه کرده و گرانفروشی را گزارش دهند.

گفتنی است ۱۰ روز قبل بخشنامه‌ای در خصوص فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع غیر ایرانی از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ و اجرای آن از ۳ تیر ماه از سوی ۸ ایرلاین آغاز شد و به تدریج سایر ایرلاین‌ها هم به آن پیوستند که از این به بعد این موضوع منتفی شده است.

پیش از این نیز سید رضا فاطمی مدیرکل گردشگری داخلی وزارت گردشگری و نیز معاون گردشگری این وزارت خانه مخالفت وزارت مذکور با فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع غیر ایرانی را اعلام کرده بودند.

حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری هم پیشتر اعلام کرده بود این تصمیم انجمن شرکت‌های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمایی بوده و این سازمان با اجرای این طرح موافق بوده است.

وزارت امور خارجه نیز در نامه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری مخالفت خود با فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی به اتباع غیر ایرانی را اعلام کرده بود.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر راه اتباع خارجی فروش دلاری بلیت فروش دلاری بلیت پروازهای داخلی سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف شعبانی با بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

کد خبر 6087195

دیگر خبرها

  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت