Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@13:44:42 GMT

پارک انتهای خیابان امام خمینی(ره) احیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۰۹۳۵

پارک انتهای خیابان امام خمینی(ره) احیا می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز از احیای پارک انتهای خیابان امام خمینی(ره) شرقی خبر داد و گفت:توسعه فضای سبز شهری با تاکید بر پارک‌های محله‌ای مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

محمدرضا قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در منطقه هشت شهرداری اهواز با استفاده از ظرفیت‌های موجود و توان کارکنان خدمات شهری در حوزه زیباسازی، عمران و فضای سبز قصد توسعه و احیای پارک‌های محله‌ای در سطح منطقه را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتهای خیابان امام خمینی (ره) شرقی یک پارک نیمه‌کاره از سال‌های قبل وجود دارد که تکمیل آن در دستور کار قرار گرفته و احداث خط لوله به طول ۴۰۰ متر برای انتقال آب خام به این پارک در حال انجام است، افزود: اراده معاونت خدمات شهری در منطقه هشت شهرداری بر این است که ضمن نگهداشت و بهینه کردن امکانات در منطقه، با نگاه عمرانی به محله‌های کمتر توسعه یافته، زمین‌هایی با کاربری فضای سبز و پارک محله‌ای تقدیم شهروندان شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز تصریح کرد: در گذشته مقدمات اولیه احداث یک پارک محله‌ای در انتهای خیابان امام خمینی (ره) با انجام پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری انجام شد و پس از آن به حال خود رها شد.

وی با بیان اینکه پس از پیاده‌رو سازی پارک انتهای خیابان امام خمینی (ره) شرقی، دیگر هیچ بودجه‌ای برای تکمیل آن اختصاص پیدا نکرد، لذا در سال جاری و با توجه به اولویت مدیریت شهری برای توسعه فضای سبز و اتمام پروژه‌های نیمه تمام، تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت، گفت: در راستای تکمیل و احیای این پارک، ابتدا لوله‌گذاری انتقال آب خام برای ایجاد فضای سبز در آن به طول ۴۰۰ متر توسط تیم‌های عملیاتی منطقه انجام شد و در حال حاضر آماده کاشت چمن و گیاهان است.

قنواتی تاکید کرد: توسعه فضای سبز شهری با تاکید بر پارک‌های محله‌ای مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر است، لذا تکمیل پارک انتهای خیابان امام خمینی (ره) شرقی با سرعت هرچه بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد تا شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 585852

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری توسعه شهری فضاي سبز شهري شهردار منطقه 8 اهواز توسعه فضای سبز پروژه های نیمه تمام پارک شهرداري اهواز کلانشهر اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه هشت شهرداری فضای سبز محله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی