Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت اش روز قبل با مسئول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تماس گرفت

سیدجلال حسینی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی و دستیار یحیی گل محمدی باید مدرک B آسیا داشته باشد.

به گزارش طرفداری، خداحافطی سیدجلال حسینی از دنیای بازیگری آن قدر سریع انجام شد که برای خود او نیز غافلگیر کننده بود و به همین دلیل او نتوانست هیچ کدام از مدارک مربیگری را اخذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا او روز قبل با غلامرضا جباری مسئول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تماس تلفنی گرفته و در خصوص وضعیت خود در فصل آینده و این که می تواند روی نیمکت سرخ های تهرانی بنشیند یا نه مطلع شود.

گفتنی است جباری نیز اطلاعات کامل را به کاپیتان سابق سرخ ها منتقل کرد و به او تاکید داشت او ابتدا باید مدرک C مربیگیری و سپس مدرک B را دریافت کرده تا بتواند به عنوان دستیار روی نیمکت بنشیند.

این طور که از شواهد و قرائن پیداست تا نیم فصل لیگ برتر و حتی بیشتر از آن امکان نشستن سیدجلال روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی نیست و او اگر بخواهد روی نیمکت بنشیند باید با عناوین دیگری همچون تدارکات روی نیمکت بنشیند.

اخبار داغ 

گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا شد + عکس حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات پیکان + عکس پیشنهاد 80 میلیون یورویی چلسی برای ماتیاس دلیخت / گاتزتا توتی: رم از فروش زانیولو به یوونتوس پشیمان نخواهد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی