Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:56:36 GMT

برداشت چغندرقند از مزارع بهبهان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۱۲۴۴

برداشت چغندرقند از مزارع بهبهان

مدیر تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی بهبهان گفت: پیش بینی می‌شود افزون بر ۲۵ هزار تن چغندر قند از سطح مزارع شهرستان برداشت شود.

دهدشتی عملکرد تولید در هر هکتار را ۸۰ تن و عیار قند موجود در چغندرتولیدی بهبهان را ۱۷ درصد عنوان کرد.

مدیر اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی بهبهان می گوید: دو کارخانه قند کوار فارس و شهرکرد طرف قرارداد چغندرکاران بهبهان هستند و مسئولیت خرید تضمینی چغندر شهرستان را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیش بینی می‌شود درسال‌های آتی سطح کشت چغندرقند در بهبهان افزایش چشمگیری داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چغندر قند مزارع کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، گفت: کار برداشت گندم بیش از ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا سیدحسینی، اظهار داشت: کار برداشت گندم بیش از 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهاد کشاورزی و مشارکت کشاورزان 31 هزار و 200 هکتار حدود 90 درصد از گندمزارهای سیستان و بلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد بیش از 100 درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهاد کشاورزی، عنوان کرد: خوشبختانه کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته‌اند.

سیدحسینی تصریح کرد: امسال 16 مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری بیان کرد: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب 175 هزار ریال و 180 هزار ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع هرمزگان ۷۰ هزار تن پیش‌بینی شد
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • بازدید و پایش عوامل خسارت زای گیاهی مزارع چنقرالوی پل ارومیه
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • سوختگی گندم در برخی مزارع «هلیلان»
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • صیانت ازاراضی کشاورزی با مشارکت مردم امکان پذیر است