Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر کی شمس درباره نقل و انتقالات صحبت کرد

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت می گوید بازیکنان تیمش توسط دلال‌ها وسوسه می‌شوند و با این شرایط به سختی می‌توانند در نقل و انتقالات حضور داشته باشند و رقابت کنند.

به گزارش طرفداری، جهانگیر کی‌ شمس در خصوص آخرین شرایط صنعت نفت آبادان به تسنیم گفت:

با صلاحدید کادرفنی در تمرینات تیم‏، 10 بازیکن از تیم امید باشگاه که استعدادهای درخشانی هستند، شرکت خواهند کرد تا اگر شرایط فراهم بود و آمادگی حضور در تیم بزرگسالان را داشتند جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ضمن اینکه با چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی مذاکره کرده‌ایم و به زودی آنها را به خدمت خواهیم گرفت.

او در واکنش به جدایی چند بازیکن جوان این تیم عنوان کرد:

متأسفانه برخی مدیر برنامه‌ها یا دلالان، قیمت بازیکنان لیگ برتری را چند برابر افزایش دادند و این موضوع کار را برای باشگاه‌هایی مثل صنعت نفت که با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو هستند سخت کرده است.  پنج بازیکن ما بعد از‌ پیشنهادهای وسوسه انگیزی که از تیم‌های دیگر داشتند، از صنعت نفت جدا شدند و پول بیشتر را به تیم و مردم آبادان ترجیح دادند و صنعت نفت را در سخت‌ترین شرایط تنها گذاشتند.  ‌

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت افزود:

با شرایط سختی بازیکنان جوان‌مان را در آکادمی باشگاه پرورش می‌دهیم. بازیکنی که چندین سال برای او زحمت کشیده‌ایم به راحتی توسط دلال‌ها و تیم‌های صنعتی وسوسه می‌شود و با این روند تیم‌های اندکی می‌توانند در نقل و انتقالات حضور فعال داشته باشند و با دلال‌ها رقابت کنند که ما جزو آنها نیستیم. با این حال به هواداران‌مان می‌گویم که نگران شرایط تیم نباشند، چون دیگر نام‌ها در فوتبال امروز بازی نمی‌کنند و  ما در فوتبال ‌روز دنیا هم می‌بینیم که کیفیت بازیکن و هماهنگی تیمی اهمیت دارد. 

 کی‌شمس با اشاره به حضور رضا پرکاس و امضای رسمی قرارداد سرمربی صنعت نفت افزود:

پس از اینکه با تصمیم اعضای هیئت مدیره سرمربی تیم انتخاب شد‏، به دلیل اینکه پرکاس در خارج از کشور بود، شرایط برای معرفی و امضای قرارداد سرمربی جدید تیم فراهم نشد. خوشبختانه پرکاس روز گذشته با حضور در آبادان قراردادش را امضا کرد و از امروز (دوشنبه 13 تیرماه) تمرینات را آغاز می‌کنیم. همچنین قرار است عبدالرضا برزگری و افشین عالی‌پور در کادرفنی حضور داشته باشند. از امروز با نظر پرکاس سعی می‌کنیم بازیکنان مدنظر کادرفنی را به خدمت بگیریم.

اخبار داغ 

گابریل پین دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا شد + عکس حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات پیکان + عکس پیشنهاد 80 میلیون یورویی چلسی برای ماتیاس دلیخت / گاتزتا توتی: رم از فروش زانیولو به یوونتوس پشیمان نخواهد شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.
امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب قدر در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود
  • مراسم احیا شب قدر در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود
  • امشب، آغاز مراسم قدر ۱۴۰۳ در اروند
  • پیوستن مدافع جدید به تیم صنعت نفت آبادان
  • برگزاری مراسم شب قدر در آبادان و خرمشهر
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان